پنج‌شنبه 19 مهر 1403

طرح مردم یاری ارتش در ماسال پایان یافت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
طرح مردم یاری ارتش در ماسال پایان یافت

رشت _ ایرنا _ فرماندار شهرستان ماسال گفت: ضد عفونی وگند زدایی معابر روستایی و شهری این شهرستان در قالب طرح مردم یاری توسط تیپ 216 زرهی زنجان در شهرستان ماسال امروز به پایان رسید.

وحید پور حضرت با اشاره به همکاری و همراهی خوب نیروی زمینی ارتش با ستاد مقابله با کرونای شهرستان ماسال اظهار داشت: ارتش با تلاشهای شبانه روزی خود در راستای مقابله با کرونا، شعار ارتش فدای ملت را جامه عمل پوشاند و دستاوردهای زیادی را برای این شهرستان در جهت کنترل و مهار شیوع بیماری کرونا به ارمغان آورد. وی با اشاره به اینکه این طرح از یک هفته پیش شروع شده بود افزود: گروهان جنگ نوین تیپ 216 زرهی استان زنجان با حضور در تمامی روستاهای شهرستان و دو شهر ماسال و شاندرمن را ضد عفونی کرده که جا دارد از زحمات فرمانده تیپ 216 زرهی جناب سرهنگ حمدی و گروهان جنگ نوین تقدیر و تشکر به عمل آید. اجرای طرح ضد عفونی و گند زدایی با استفاده از تجهیزات و ماشین الات مخصوص گروه جنگ نوین ارتش جمهوری اسلامی در تمامی معابر و اماکن پرتردد، راههای روستایی تمامی روستاهای شهرستان و معابر شهری شهرهای ماسال و شاندرمن با همکاری و اهتمام بخشداران، دهیاریها، شهرداریها و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان انجام گرفت.

امیرسرتیپ دوم علیپور معاون آمادرورپشتیبانی نزاجا و امیر سرتیپ دوم جلالی فرمانده لشکر 16 زرهی نزاجا با حضور در ماسال از اجرای طرح مردم یاری (ضد عفونی و گند زدایی معابر روستایی و شهری) تیپ 216 زرهی زنجان در شهرستان ماسال بازدید به عمل آوردند. شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در 45 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

*س_برچسب‌ها_س*