شنبه 14 مهر 1403

طعم تازه فوتبال؛ لیگ واقعی جزیره با صدای قلابی هواداران FIFA20

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
طعم تازه فوتبال؛ لیگ واقعی جزیره با صدای قلابی هواداران FIFA20

تهران - ایرنا - باشگاه‌های لیگ برتر جزیره در نشست بعدی خود که روز پنجشنبه برگزار می‌شود، در خصوص پخش صدای تماشاگران که در بازی فیفا20 استفاده شده است، در دیدارهای بدون تماشاگر لیگ جزیره رای‌گیری خواهند کرد.

استفاده از ترک‌های صوتی پرفروش‌ترین بازی ویدئویی به عنوان گزینه ترجیحی لیگ جزیره در راستای بهبود جذابیت‌های صوتی و تصویری دیدارهایی که قرار است از 17 ژوئن (28 خردادماه) پشت درهای بسته برگزار شود، مطرح شده اما برای تایید نهایی نیازمند چراغ سبز باشگاه‌ها است.

براساس گزارش ماه گذشته اسپورتس میل، شنیدن صدای ساختگی هواداران برای بینندگان بریتانیایی اختیاری است.

تمامی 92 دیدار باقیمانده لیگ جزیره به طور زنده پخش خواهد شد که عمده آنها توسط شبکه اسکای اسپورت و بی‌تی اسپورت، پوشش داده می‌شود اما شبکه های آمازون پرایم و بی‌بی‌سی نیز مجوز پخش تعدادی از دیدارها را به دست آورده‌اند.

گروه مشاور پوشش تلویزیونی لیگ جزیره نیز قرار است در نشست پیش رو از خلاقیت‌های خود رونمایی کند که از جمله آنها می‌توان به طرح موزاییکی هواداران روی سکوها با برجسته‌سازی باشگاه های حاضر در زمین، صحنه آهسته 360 درجه و یک دوربین تاکتیکی جدید با قابلیت‌هایی خاص اشاره کرد.

در نشست مذکور از باشگاه‌ها خواسته می‌شود تا در خصوص برگزاری 12 دیداری به اصطلاح پرخطر، در ورزشگاه‌های بی‌طرف رای بدهند؛ علاوه بر این، نمایندگان باشگاه‌ها باید در رابطه با شیوه تخصیص جایگاه تیم‌ها در لیگ در صورت ناتمام ماندن فصل و همچنین مجازات‌ها در صورت تخطی از پروتکل های مرتبط با کووید -19 اظهارنظر کنند.

قرار است لیگ جزیره 17 ژوئن با برگزاری دیدار تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال و استون ویلا و شفیلد یونایتد از سر گرفته شود.

*س_برچسب‌ها_س*