سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

نابغه شطرنج جهان پس از قهرمانی در گرند سوئیس، در مراسم اهدای مدال از شنیدن سرود ملی فرانسه به شدت متاثر شد و بغض کرد. فیروزجا دو سال پیش ایران را ترک کرد و در حال حاضر رده 5 جهان را در اختیار دارد.

بر این اساس در بخش بهترین داوران زن، گلاره ناظمی، داور زن ایرانی به عنوان نامزد بهترین داور زن جهان انتخاب شد.

روایت جالب "پویا دادمرز" نائب قهرمان کشتی امید‌های جهان، از تقلید صدای عامل به شوخی که در فضای مجازی جدی گرفته شد و بازتاب گسترده‌ای یافت.

فرار زهرا علیزاده پشت مدافعان بنیادکار ازبکستان و یک ضربه چیپ دیدنی گل دوم را برای شهرداری سیرجان رقم زد. تیم شهرداری سیرجان به نمایندگی از ایران در رقابت های قهرمانی آسیا حضور دارد.

روباهی در ورزشگاهی در آریزونای آمریکا به ناگاه سر از وسط زمین بازی درآورد و پس از وحشت از دیدن تماشاگران و بازیکنان پا به فرار گذاشت.

تیم ملی فوتبال کشورمان وارد لبنان شد و نخستین تمرین ملی پوشان عصر امروز برگزار می‌شود.

بیش از این نیز با درخشش دیگر ملی‌پوشان خوزستانی، عبدالهی به دو نشان برنز و معرفی و عسکری به مدال طلا رسیده بود. همچنین امیدی در رده شمشی این رقابت‌ها جای گرفت.

ما 40 داور بین المللی در بانوان داشتیم و در مسابقات جام جهانی و قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا بانوان ما با حجاب اسلامی حضور داشتند اما حالا کجا هستیم

تیم ملی فوتبال ایران بعد از سفری حدودا سه ساعته به بیروت، پایتخت لبنان رسید.

تیم ملی کشتی آزاد زیر 23 کشورمان با کسب یک طلا، 2 نقره و 5 مدال برنز عنوان نایب قهرمانی جهان در کشور صربستان را بدست آورد.

جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم فولاد خوزستان انتخاب شد.

حمید بوحمدان با عقد قراردادی برای لیگ بیست و یکم به عضویت تیم فولاد در آمد.

تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 به ترتیب در روزهای 20 و 25 آبان به مصاف لبنان و سوریه می‌رود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی واکنش نشان داد.

برای نخستین بار است که با دریافت مجوز از شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان و به صورت رسمی در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می کند.

وزیر ارتباطات در حاشیه بازدید از اپراتور همراه اول، با مدیر عامل این مجموعه فوتبال دستی بازی کرد و بعد از اتمام بازی که گویا با برد خودش همراه بود به شوخی گفت: استقلال برد.