یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت که باید شخص وزیر ورزش و جوانان درباره علت حذف باشگاه استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به مجلس پاسخ دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم فردا جمعه 18 فروردین همزمان با ششمین روز برگزاری از ساعت 14 آغاز به کار می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: همزمان با پنجاهمین سالگرد درگذشت «پابلو پیکاسو»، هنرمند پرآوازه اسپانیایی، نمایشگاه‌های ویژه مختص این هنرمند در سراسر جهان و نقاط مختلف کشور او برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: ارزش سهام عدالت تحت تاثیر روند صعودی بازار سرمایه در هفته‌های اخیر افزایشی شده است و ارزش واقعی این سهام با ارزش اولیه 492 هزار تومانی به بیش از 11 تومان رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نمایشگاه‌هایی همچون «به نام حضرت مادر»، «انسیه الحوراء»، «کاغذهای قصه‌گو» و «بنگر» هفته سوم فروردین در گالری‌ها و نگارخانه‌های پایتخت برپاست.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان گفت: مرمت آب انبارهای کاشان طی سال های گذشته مغفول مانده که امسال برای نخستین بار مبلغ 10 میلیارد تومان برای ترمیم آنها، در بودجه این اداره پیش بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - همزمان با بزرگداشت هفته هنر انقلاب، گلزار شهدا و قطعه هنرمندان بهشت محمدی سنندج روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولان غبارروبی و عطرافشانی شد.

خبرگزاری مهر

تربت حیدریه بخشدار رخ از بازدید بیش از 10 هزار نفر از بازارچه نوروزی روستای سرهنگ بخش رخ خبرداد.

وب‌گاه عصر ایران

ناصرالدین‌شاه این طراحی را از خودش کشیده و زیرش نوشته: صورت خودم که در آینه نگاه کرده، کشیدم.

وب‌گاه عصر ایران

داریوش زاوادسکی در نقاشی‌های خودش دنیایی کابوس‌وار و جهنمی را خلق کرده است که موجودات آن مثل ترکیبی اهریمنی از جانور و ماشین به نظر می‌رسند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران تئاتر نوشت: گفت‌وگویی که در پی می‌خوانید بیش از ده سال پیش و در حوالی اجرای نمایش «خرده خانم» که زنده‌یاد کیومرث پوراحمد به صحنه ایرانشهر آورد، انجام شده است.

وب‌گاه فرارو

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت: مدتی است که پیکره شیر برای نصب بر روی قبور ساخته و به مردم فروخته می‌شود. به سنگ فروشی‌ها و سنگ تراشی‌های شهرستان‌های استان اعلام می‌کنیم تا از هرگونه پیکر تراشی یا فروش یا عرضه چنین پیکره‌هایی اجتناب کرده و سریعا نسبت به جمع آوری آن‌ها اقدام کنند.

خبرگزاری مهر

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار این تیم با ملوان بندر انزلی گفت: بازی های باقیمانده لیگ برتر می‌تواند جایگاه تیم‌ها را در جدول تغییر دهد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان طبس گفت: نوروز امسال یک میلیون و 854 هزار و 114 نفر از جاذبه‌های تاریخی، مذهبی و طبیعی این شهرستان بازدید کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزهای سبز بازار سرمایه، بر سهام عدالت نیز تاثیرگذار بوده است؛ طبق آخرین آمار، ارزش واقعی و قیمت سهام عدالت با ارزش اولیه 492 هزار تومانی افزایش یافته است.