یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه گسترش

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران با تاکید بر رونق مسکن سازی پس از 10 سال گفت: سال گذشته شاهد افزایش 62 درصد ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده بودیم.

خبرگزاری مهر

رمان «شکارچیان ماه» نوشته محمدرضا بایرامی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری تسنیم

جزئیات طرح جدید مجلس شورای اسلامی برای آثار ملی و حفاظت از آثار باستانی منتشر شد.

خبرگزاری مهر

چاپ و انتشار ترجمه فارسی کتاب «ایدئولوژی و دیدگاه ابتکاری رئیس جمهور چین پیرامون راه ابریشم» در دستور کار مؤسسه بین‌المللی الهدی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

داستان زندگی امیر عباس هویدا که با 13 سال سابقه نخست‌وزیری و یک سال وزارت دربار در رژیم پهلوی به زندان افتاده بود در 18 فروردین 1358 خورشیدی در ششمین روز رسمیت یافتن جمهوری اسلامی با اعدام تمام شد.

خبرگزاری مهر

بررسی آخرین اقدامات به عمل آمده در تدوین برنامه هفتم توسعه در دستور کار هفته جاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

وب‌گاه گسترش

سالی که نام مهار تورم و رشد تولید را بر پیشانی خود دارد، نخستین روزهای کاری را آغاز کرده است.

خبرگزاری مهر

یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: اگرچه وجود پدیده قاچاق به اشتغال و تولید آسیب می‌زند؛ اما بیشترین تأثیر منفی را بر بازار ارز می‌گذارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

داستان زندگی امیر عباس هویدا که با 13 سال سابقه نخست‌وزیری و یک سال وزارت دربار در رژیم پهلوی به زندان افتاده بود در 18 فروردین 1358 خورشیدی در ششمین روز رسمیت یافتن جمهوری اسلامی اعدام شد در حالی که خود او نیز در همه‌پرسی آن شرکت کرده بود آن قدر پرنکته است که درباره او بتوان بر 20 فقره انگشت گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مکاتبات انجام‌شده برای استرداد سنگ‌نگاره ساسانیِ توقیف‌شده در انگلیس، خبر می‌دهد که این اثر باستانی ایران از امارات به لندن قاچاق شده است.

خبرگزاری مهر

اهر - نماینده اهر و هریس در مجلس به اعتراض معلمان از اجرای رتبه‌بندی به‌طور غیرکارشناسی و سلیقه‌ای اشاره کرد و گفت: باید به صورت دقیق این اعتراض ها بررسی شود.

خبرگزاری تسنیم

مطابق گزارش سازمان فنی و حرفه ای براساس هرم سنی 43 درصد شرکت کنندگان در طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی در سال گذشته جوانان از 21 تا 30 سال و در مقطع تحصیلی دیپلم بوده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نظر افراد مشهور خارجی ازجمله سلنا گومز و رونالدو به همراه تصاویر آن‌ها در مصلای تهران را ببینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان نوشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام در تبیین الزام شرعی و قانونی حجاب فرمودند: «در مسئله پوشش، حجاب، محدودیتی شرعی و قانونی است نه محدودیتی دولتی، و کشف حجاب نیز هم حرام شرعی است هم حرام سیاسی».