یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری میزان

در هفته پیش رو وزیر ورزش و جوانان برای ارائه گزارش در خصوص اتفاقات اخیر در حوزه ورزش و جوانان با محوریت عملکرد فدراسیون ها، باشگاه‌های ورزشی و برنامه‌های وزارتخانه در مورد مسابقات آسیایی هانگژو در کمیسیون حضور می‌یابد.

خبرگزاری تسنیم

کمیسیون تخصصی مجلس در هفته آتی با موضوعات مختلف تشکیل جلسه می‌دهند که در یکی از مهمترین این جلسات کمیسیون اصل نود با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی، نحوه اجرای قانون اقدام راهبری برای لغو تحریم‌ها را بررسی می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در هفته پیش رو وزیر ورزش و جوانان برای ارائه گزارش در خصوص اتفاقات اخیر در کمیسیون فرهنگی حضور می‌یابد.

خبرگزاری مهر

سمنان - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری ضیافت بزرگ افطاری ویژه دانش آموزان استان خبر داد و گفت: شش هزار و 500 دانش‌آموز در این مراسم حضور خواهند داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضور وزیر بهداشت و نفت در مجلس به ترتیب برای بررسی سوال نماینده مهریز و بافق و گزارش کمیسیون انرژی در مورد بررسی عملکرد وزارت نفت در تعرفه گذاری گاز مشترکان خانگی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بررسی گزارش کمیسیون انرژی در مورد عملکرد وزارت نفت در تعرفه گذاری گاز مشترکان خانگی در دستور کار جلسات علنی هفته آینده نمایندگان قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سومین باری که با پوراحمد مصاحبه کردم، باز مصاحبه برای سایت عصر ایران بود و موضوع مصاحبه نیز مسعود فراستی بود. پوراحمد در آن مصاحبه به قدری از فراستی انتقاد کرد که ترجیح دادم مصاحبه را منتشر نکنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دو وزیر بهداتش و درمان و وزیر نفت برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان به مجلس احضار شدند.

خبرگزاری مهر

رشت - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از اهدای 103 قلم شیء تاریخی به موزه تاریخ چای لاهیجان خبر داد و گفت: این اشیاء توسط خانواده فرهنگ دوست «سکالشفر مصطفوی» به موزه اهدا شد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس راهکارهایی را برای تحقق شعار سال ارائه داد و بر ضرورت جلوگیری از ارائه ارز در بازارهای غیررسمی و حفظ ارزش پول ملی تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم با اشاره به این که مقدمات ایجاد سایت موزه در تپه تاریخی قلی درویش قم فراهم شده است گفت: این محل تاریخی در ایام نوروز برای بازدید گردشگران باز بود و امیدواریم هر چه زودتر سایت موزه در آن منطقه ایجاد شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دفتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ورامین گفت: تعداد اشیاء تاریخی شامل سکه و مجسمه‌های 2 هزار ساله در ورامین کشف شد.

وب‌گاه عصر ایران

به هر حال مصاحبه هنوز منتشر نشده است و شاید روزی در عصر ایران بشود؛ دیر یا زود. از جمله حرف‌های در آن مصاحبه این بود که: فراستی بابت فیلم "اتوبوس شب" تلاش کرد من را به سازمان مجاهدین خلق وصل کند! (نقل به مضمون)؛ ظاهرا در یکی از دانشگاه‌های کشور یا شاید هم جایی دیگر، جلسه نقد فیلم با حضور فراستی و پوراحمد برگزار شده بود و فراستی حسابی به فیلم تاخته بود و پوراحمد هم پاسخ‌های تند و تیزی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: بازارچه تنها محلی برای فروش صنایع‌دستی نیست بلکه بازارچه می‌تواند محلی برای تقویت همکاری و شناخت هنرمندان و اقوام باشد.