یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه دولتی ایران در مطلبی نقدهایی به مهدی نصیری، کدیور و سروش وارد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ارزش سهام عدالت تحت تاثیر روند صعودی بازار سرمایه در هفته‌های اخیر افزایشی شده است و ارزش واقعی این سهام با ارزش اولیه 492 هزار تومانی به بیش از 11 تومان رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سریال تلویزیونی «طعم طمع» در 26 قسمت روایتگر داستانی طنز و خانوادگی است که به کارگردانی امیر حسین عنایتی در اصفهان مقابل دوربین رفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گردشگران در روزهای تعطیلات نوروزی به این موضوع رسیدند که تهران 1402 با تهران سال‌های قبل متفاوت بوده است.

خبرگزاری مهر

ستاد برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای جذب متقاضیان همکاری با مرکز پشتیبانی و پاسخگویی فروش مجازی این نمایشگاه فراخوان داد.

خبرگزاری مهر

کتاب «آفاق عرفان اسلامی» تألیف محمد فنایی اشکوری توسط انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دارابی گفت: برنامه‌ریزی ستاد سفر در قالب قرارگاه عملیاتی موفق بود و توانست به 57 میلیون نفر از مردم که در نوروز سفر کرده‌اند، خدمت رسانی کند.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - معرفی هدفمند، تامین زیرساخت اقامتی، ارائه خدمات رفاهی مناسب و وجود جاذبه‌هایی از نوع بناهای تاریخی، مناطق بکر طبیعی و صنایع دستی منحصر به فرد، نقش مهمی در جذب گردشگران دارد؛ آمارهای نوروزی نشان می‌دهد دیار دارالمرحمه، با اتخاذ راهبردهای گفته‌شده، در میزبانی و جذب مسافران نوروزی سربلند بود.

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - راهبرد تداوم برگزاری بازارچه ها و نمایشگاه صنایع دستی در مازندران علاوه بر فروش هدفمند محصولات، معرفی جاذبه های فرهنگی و آیین های بومی و اشتغالزایی؛ نقش موثری در توسعه پایدار صنعت گردشگری استان دارد و هنرمندان شرکت کننده بر ضرورت استمرار آن در طول سال تاکید کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه دولتی ایران در مطلبی نقدهایی به مهدی نصیری، کدیور و سروش وارد کرد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی و روز قشر بسیج هنرمندان در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران ارگان دولت ابراهیم رئیسی در یادداشتی به روشنفکری دینی حمله کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ستاد هماهنگی خدمات سفر در قالب یک قرارگاه عملیاتی موفق، توانست به 57 میلیون نفر از مردم که در نوروز سفر کرده‌اند، خدمت‌رسانی کند.

وب‌گاه عصر ایران

علما، بزرگان و مراجع، اسلام را برای مردم بیان کنند. مردم مسلمان و فهمیده هستند؛ آیا دل‌شان می‌خواهد که زن‌شان نعوذ بالله مورد علاقه دیگری باشد؟ حجاب در ایران ریشه تاریخی، اسلامی و قرآنی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره برگزاری سفر گروهی و اجرای تورهای گردشگری به مقصد مصر هشدار داد و اعلام کرد: اجرای هرگونه تور و سفر گروهی به مصر مورد تایید نیست.