یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

استقبال از سفرهای شخصی، افزایش اقامت در چادر و کاهش اقامت در هتل‌ها طی ایام نوروز 1402 در میان آمارهای ارائه شده توسط ارگان‌های مختلف عضو ستاد خدمات سفر بیشتر به چشم می آید و قابل تامل است.

خبرگزاری تسنیم

فرهنگسرای رازی از 17 تا 20 فروردین ماه به صورت ویژه میزبان نوجوانان شهر تهران میباشد.

خبرگزاری تسنیم

ویژه برنامه دهکده‌های «بهار ایران» به علت استقبال شهروندان تا جمعه 18 فروردین تمدید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله مسعودی خمینی گفت: اسلام زوری نیست و امکان ندارد. اگر زور باشد، شخص در جای دیگر کار خود را انجام می‌دهد. زور فقط در مبارزه با آمریکا باید باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت الله مسعودی خمینی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این‌که اسلام می‌گوید زن حجاب داشته باشد، شخصیت زن با شخصیت مرد فرق نمی‌کند. اسلام می‌گوید شخصیت زن باید حفظ شود. زن خدای نکرده لاابالی، پیش پاافتاده یا خراب نیست، بلکه زن فهیم است و باید متعلق به یک نفر باشد. زن در خانه و با محرم‌های خود هر گونه می‌تواند باشد، اما در خیابان انواع و اقسام انسان وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم کوتاه «نفرت جن» نخستین فیلم موریتانی و یونسکو در نتفلیکس به نمایش در آمد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه‌ها و فلسفه تشکیل قرارگاه جدید عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: از 24 اسفند 1401 تا 13 فروردین امسال تعداد بازدید از جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و طبیعی استان برابر با یک میلیون و 275 هزار و 920 نفر بود که افزایش 42 درصدی نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته دارد.

خبرگزاری مهر

تربت حیدریه رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری تربت حیدریه گفت: امسال 223 هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، گردشگری، و صنایع دستی تربت حیدریه بازدید کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چهاردهمین جلسه قرارگاه پیگیری فرامین مقام معظم رهبری در قوه قضاییه امروز و به ریاست معاون اول قوه قضاییه و باحضور سایر مسئولان عالی قضایی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کنسرت و سمینار موسیقی ردیفی ایرانی توسط استاد داریوش طلایی در شهر ونیز و رم ایتالیا به دعوت مرکز مطالعاتی cini ونیز، دانشگاه ساپینزا و مرکز آرشیو موسیقی ایتالیایی شهر رم برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: امسال 2 میلیون و 49 هزار و 686 گردشگر و مسافر نوروزی وارد این استان شدند.

خبرگزاری تسنیم

فهیم و فراستی می‌گویند که شعارزدگی برجسته و نمادسازی برادران لیلا به خاطر عدم ساخت یک درام و خلاقیت سینمایی است و باعث شده تا با اثری روبرو باشیم که مدعی است واقعی است اما بیشتر یک کار ضدخانواده است که جز ارجاع به بیرون نمی‌تواند آن را زنده نگه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، قادر آشنا به‌عنوان دبیر ششمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شده و متن حکم محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی به این شرح است: جناب آقای دکتر قادر آشنا با سلام احتراما، به استناد ماده 6 آئین نامه جایزه پژوهش، به موجب این حکم به عنوان دبیر «ششمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران» منصوب می‌شوید، امید است در این دوره ضمن تقویت، شناسایی و معرفی پژوهش‌های...

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی جمعیت هلال احمر اقدامات و خدمات ارائه شده توسط این جمعیت در ایام نوروز را تشریح کرد.