شنبه 14 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که خبرهای منتشر شده در فضای مجازی درباره طرح مجلس برای مقابله با بدحجابی صحت ندارد.

خبرگزاری دانشجو

مصطفی زیبایی‌نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت: هفت منطقه تهران برای تمرکز برنامه‌های نوروزی و رمضانه راه‌اندازی شده است که خوشبختانه با استقبال بسیار چشمگیر شهروندان همراه بوده است. وی افزود: «ویژه برنامه‌های بهار ایران» در شمال غرب پایتخت نیز بوستان نهج البلاغه، در غرب میدان آزادی، در جنوب غربی بوستان ولایت، در پهنه جنوب شرقی بوستان آزادگان، در شمال شرق پایتخت بوستان پلیس و در...

خبرگزاری تسنیم

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری ویژه برنامه "بهار ایران" در 7 پهنه از پایتخت در بوستان‌های ملت، نهج البلاغه، میدان آزادی، بوستان ولایت، بوستان آزادگان، بوستان پلیس و بوستان لاله تا پایان نوروز 1402 خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی هنرمندان فعال عرصه موسیقی در سالی که موسیقی ایران با شرایط ویژه‌ای مواجه بود، موجب ظهور و بروز شرایطی شدند که از آن‌ها می‌توان به‌عنوان چهره‌های خبرساز این سال یاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: تعدادی از هنرمندان فعال موسیقی در سالی که موسیقی ایران با شرایط ویژه‌ای مواجه بود، موجب ظهور و بروز شرایطی شدند که از آن‌ها می توان به‌عنوان چهره‌های خبرساز این سال یاد کرد.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: از 15 اسفند ماه سال گذشته تا صبح هشتم فروردین ماه73 هزار گردشگر خارجی به خراسان رضوی سفر کرده‌اند.

خبرگزاری مهر

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری گفت: بیش از 3000 زن سرپرست خانوار تحت نظارت بانوان کارآفرین مشغول به کار شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مصطفی اعلایی، دیپلمات سابق ایران در نمایندگی‌های ایران در سازمان ملل می گوید: متأسفانه مرگ تاسف‌بار خانم مهسا امینی در کنار دو مسئله جنگ اوکراین و ارسال پهپاد و نیز موضوع پرونده فعالیت‌های هسته‌ای، یک بسته کامل فشار سیاسی را بر ایران شکل دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رسانه‌های معاند رنگ و بوی عید در ایران را با «پلمب مراکز تفریحی» و «اخبار درگیری» بازنمایی کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیشکسوت فوتبال کشورمان با تاکید بر حمایت از مربیان ایرانی برای حضور در راس تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فلسفه اینکه به مربیان ایرانی اعتماد نکرده و آنها را در میانه راه تنها می‌گذاریم را نمی‌دانم اما اعتقاد دارم قلعه‌نویی یکی از بهترین‌ها برای هدایت این تیم است و باید به او فرصت و زمان داد.

وب‌گاه عصر ایران

از نظر تقی آزاد ارمکی، مادرسالاری حاکم بر خانواده در تمدن جدید غرب، ریشه در نقش مادرانه بنیادی و بی‌بدیل حضرت مریم در زندگی عیسی مسیح دارد. وی معتقد است که خانواده ایرانی، عمدتاً مبتنی بر دو مثال‌واره "آدم و حوا" و "پنج تن آل عبا" بوده است.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «سلمان ما» به لحاظ تاریخی نیز به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا ایرانی‌ها خود به سراغ اسلام رفتند یا به زور شمشیر مطیع این آیین جدید شدند؟

وب‌گاه عصر ایران

از مجسمه مومی مسی تا اعتراضات سراسری در فرانسه