شنبه 14 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

تقریباً 400 نفر ثبت نام از طریق سایت و دیگر فراخوان‌ها داشتیم و حدود 70 نفر که به سایت دسترسی نداشتند و به نوعی از این فراخوان جا ماندند، به صورت تلفنی و حضوری درخواست کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اولین ماه سال جدید در حالی به نیمه می‌رسد که برخی از گالری‌ها و نگارخانه‌های پایتخت با نمایشگاه‌هایی همچون نقاشی، عکاسی و کاریکاتور تا پایان تعطیلات نوروز میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آب و هوای این شهر و پیرامون آن همیشه بهاری و معتدل است و به همین دلیل چابهار (چهاربهار) نامیده می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ براساس آمارهای رسنی تولید و صنعت کشورمان در سال‌های اخیر وضعیت مناسبی نداشته‌اند و می‌توان گفت در شرایط رکود به سر می‌برده‌اند. رکودی که نه تنها به فعالیت پیشران‌های اقتصادی ضربه زده است، بلکه عامل بیکاری بسیاری از کارگران شده است. مهم‌ترین دلیل این اتفاق را می‌توان به صرفه بودن سرمایه گذاری در فعالیت‌های غیرمولد، نبود یک استراتژی صنعتی و تغییر...

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - استان کرمانشاه با داشتن بیش از چهار هزار اثر تاریخی شناسایی شده و ده‌ها صنایع دستی بومی منحصر به فرد یکی از مقاصد گردشگران داخلی و خارجی به ویژه در ایام تعطیلات نوروز است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی در تلویزیون در آبان 1401سال گذشته را بخوانید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاشان، یکی از زیباترین شهرهای تاریخی ایران است. شهری که با داشتن عمارت های قاجاری، بناهای سنتی، آب و هوای گرم و طبیعت زیبا، ما را جادو می کند و حسابی در خاطرمان می ماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روستای نمونه گردشگری «اندج» صخره‌های حفره دار و قالی اندجی معروفی دارد.

وب‌گاه عصر ایران

شاه که با تضعیف خرده‌بورژوازی سنتی به بورژوازی مدرن پر و بال داده بود، وقتی با بحران اقتصادی سال‌های آخر مواجه شد، کوشید نارضایتی طبقات پایین جامعه را کاهش دهد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - مسئول هماهنگی امور معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: بیش از 10 رویداد در قالب برنامه‌های ویژه و کارگاه آموزشی گردشگری خوراک در استان فارس با همکاری فدراسیون گردشگری خوراک برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنرهایی درباره پوشش زنان که در شهر اصفهان نصب شده توجه کاربران را به خود جلب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی «غریب» که از 25 اسفندماه بر روی پرده سینما‌ها به نمایش درآمد اکران آن همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در چرخه اکران مردمی عمار آغاز خواهد شد. این فیلم روایتی داستانی از بخشی از زندگی «شهید بروجردی» در ابتدای فرماندهی او در کردستان است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: غریب شمایلی است از وقایع کردستان در سال‌های 58 و 59؛ که آغاز مسیری...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

قرچک - ایرنا - بخشدار مرکزی شهرستان قرچک گفت: با حمایت بنیاد برکت و تلاش دهیاران روستاهای تابعه، سال گذشته 620 شغل در حوزه‌های مختلف کارگاهی، خدمات عمومی، خدمات فنی و صنایع دستی در این بخش ایجاد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که خبرهای منتشر شده در فضای مجازی درباره طرح مجلس برای مقابله با بدحجابی صحت ندارد.