شنبه 14 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاتر مصادف با هفت فروردین در حالی امسال در تالار هنر، تالار سنگلج و شهر خوی گرامی داشته شد که خبری از مراسم هرساله مجموعه تئاتر شهر نبود، گروه‌های نمایشی خیابانی در محوطه این مجموعه گرد هم نیامدند و نشانی از اجراهای خیابانی‌شان به چشم نیامد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 4 تهران گفت: ثبت نام تور‌های گردشگری در ایام نوروز با مساعدت فعالان گردشگری و دبیران گردشگری محلات در این مدت انجام می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، از بازدید یک میلیون و 100 هزار گردشگر در تعطیلات نوروز امسال از جاذبه‌های تاریخی استان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان بیش از 300 عنوان برنامه ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان در سراسر کشور اجرا می‌کند.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: وحدت جهان اسلامی، سنن و اقوام مختلف یکی از اهداف اصلی برپایی جشنواره غذا در مشهد است.

خبرگزاری مهر

کرمان - رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به احتمال تلاقی اعلام عید سعید فطر و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مقرر شد جمعه 23 ماه رمضان به عنوان روز قدس اعلام شود.

خبرگزاری مهر

خبرگزاری مهر

کاشمر فرماندار کاشمر گفت: از 23 اسفند تاکنون حدود 20 هزار مسافر در مراکز اقامتی شهرستان کاشمر اسکان داده شده اند.

وب‌گاه فرارو

قمچقای از یک سو به دره‌ای مشرف است که در قدیم به «دره شاهان» شهرت یافته و صخره‌های تیغ‌مانند و هولناک کوهی که قلعه در آن ساخته شده با پرتگاه‌های بلند، بالا رفتن از آن و رسیدن به دژ را بسیار دشوار کرده است.

خبرگزاری میزان

بازار سنتی بندرعباس از جمله بازار‌های عمده فروشی و ارزان ایران بوده که اجناس ایرانی، خارجی و با کیفیتی به فروش می‌رسد. این بازار سنتی دارای بخش‌های متنوعی از جمله رستوران و فروشگاه‌های صنایع دستی بوده که به عنوان یادگار می‌توانید خریداری نمایید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلالی گفت: کاخ گلستان ظرفیت مناسبی برای حمایت از صنایع دستی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تابلو نقاشی اثر یک نقاش قرن هفدهمی که مدت‌ها در خانه یک خانواده مخفی شده بود، به‌زودی در یک حراجی به قیمت چند صد هزار یورو به مزایده گذاشته می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محجوب دبیرکل خانه کارگر تصریح کرد: تصمیم صورت گرفته شده در مورد مزد و حقوق در سال 1402 از نظر ما متناسب با آنچه قانون گفته است نبوده و آنطور که باید تصمیمی اتخاذ نشد؛ لذا باید تلاشی در این زمینه دریغ نشود