شنبه 14 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

مرور نظرات ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری، حاکی از وعده او برای واگذاری مسئله حجاب از «وزارت کشور» به «وزارت ارشاد» است. رئیسی معتقد بود اجرای سیاست های حجاب توسط وزارت کشور خطاست.

وب‌گاه فرارو

رژیم غذایی بر وضعیت سلامت افراد (چه در حال، چه در آینده) تأثیر می‌گذارد. رشد و تکامل مطلوب مستلزم پیروی از برنامه غذایی سالم است. برنامه غذایی سالم می‌تواند انرژی لازم برای فعالیت‌های روزانه را فراهم کند.

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه موقت تهران: دولت در برنامه هفتم باید بر دو اصل مهار تورم و تولید تاکید کند و سیاست ابلاغی رهبر انقلاب که فرمودند در برنامه هفتم توسعه باید شاهد رشد مستمر پایدار اقتصادی 8 درصد باشیم، تحقق یابد.

وب‌گاه عصر ایران

من در اینجا می توانم بدون احاطه شدن در میان افرادی که می خواهند سلفی بگیرند به مغازه بروم، ولی گاهی شلوغ می شود که چندان برایم مهم نیست.

وب‌گاه عصر ایران

مشکلات این خانواده از ماه آوریل گذشته آغاز شده است؛ زمانی که ماشا در مدرسه یک نقاشی با پرچم اوکراین می‌کشد و روی آن می‌نویسد «شکوه برای اوکراین» و در کنارش موشک و پرچم روسیه را با عبارت «نه به جنگ» قرار می‌دهد. مسئولان مدرسه، این نقاشی را به پلیس گزارش دادند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از صحبت‌های دیپلمات آمریکایی درمورد جنگ اوکراین مقابل روسیه در ادامه این خبر باما همراه باشید

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد گفت: متاسفانه در کشور ما نفت به مصیبت اقتصاد تبدیل شده است و اگر نفت را از اقتصاد ایران قطع کنند، همه کلیدها خاموش می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد ظهر امروز (جمعه - 11 فروردین) در خطبه های نماز جمعه تهران که در دانشگاه تهران برگزار شد، بیان کرد: ماه رمضان ماه حضور عقلانیت و قرآن در عرصه حیات بشر است. آحاد جامعه و مسئولان نظام اسلامی باید از همه ظرفیت خود برای آراستگی به علم، اتخاذ تصمیمات صحیح و اجرای درست آن تصمیمات بهره ببرند که این روش راه رسیدن...

وب‌گاه مشرق نیوز

در جهان اسلام شاهد بازگشت به اسلام و پیوند با امت در کنار مبارزه با استکبار و مزدوران آنان هستیم که ثمره صبر جمعی است که باید به آن دست پیدا کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ابوترابی فرد خاطرنشان کرد که اولویت اصلی و دغدغه مهم حکمرانی در کشور بهبود و اصلاح وضعیت اقتصادی و معیشت مردم است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تهران - ایرنا - جانشین پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند هرمی موسوم به «شرکت کیونت» خبر داد و گفت: 21 نفر در این ارتباط بازداشت شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: دولت در برنامه هفتم باید بر دو اصل مهار تورم و تولید تاکید کند تا رشد مستمر پایدار اقتصادی 8 درصد تحقق یابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران تئاتر نوشت: بهرام ابراهیمی نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، رادیو، سینما و تلویزیون با بیان اینکه بسیار خوب است که در هر شرایطی نمایش روی صحنه می رود، گفت تئاتر حتی برای یک ساعت هم نباید تعطیل شود.

خبرگزاری تسنیم

خواجه‌سروی گفت: بنابراین برگزاری همه‌پرسی (رفراندم) پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای انتخاب نوع نظام آینده، یک اقدام نو، جدید و بی‌نظیر در جهان بود.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از ورود بیش از 8 میلیون و 550 هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی به استان اصفهان خبر داد.

وب‌گاه الف

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: باید با ساختارشکنی‌ها در حوزه حجاب برخورد قاطع صورت گیرد وگرنه با رفتارهای منفعلانه، مشاهده رفتارهای زننده و ساختارشکنانه دیگری نیز خواهیم بود.