شنبه 14 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: 47 هزار نفر از 29 اسفندماه پارسال تا کنون از جاذبه‌های گردشگری این استان بازدید کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیگیری «طرح حجاب و عفاف» خصوصا بعد از تعطیل شدن گشت ارشاد چندماهی است که تبدیل به دغدغه پایداری های مجلس و طیف سیاسی نزدیک به این جبهه در بیرون از پارلمان شده است.

وب‌گاه فرارو

با قدرت گرفتن نازی‌ها، از خانواده استرن و خانواده‌های دیگر مانند آن‌ها بازجویی می‌شد. بعد ازآنکه سیگبرت در سال 1935 فوت کرد، زندگی روزبه‌روز سخت‌تر شد. بعضی از بچه‌ها هلند را ترک کرده بودند و جوانا مارگارت هم بعد از آن‌ها رفت و بعضی از مبلمان خانه و نقاشی‌ها را با خود برد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اجرایی پلیس پیشگیری فراجا بر افزایش نقش پیشگیرانه یگان‌های حفاظت تأکید کرد و گفت: حفظ بیت المال و اموال و پیشگیری از ارتکاب جرم از وظایف مهم این یگان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جدیدترین اظهارنظر و در روزهایی که مردم در تعطیلات نوروزی به سر می برند، یک چهره نزدیک به این جبهه در ادعایی بحث برانگیز از طرحی رونمایی کرده است که به موجب آن افرادی که حجاب را رعایت نکنند باید منتظر جریمه مالی بین 500 هزار تومان تا 3 میلیارد تومان باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری برنامه‌های دهکده بهار ایران بسیار ارزشمند و قابل تحسین است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جنجال سازی ها بر سر طرح صیانت و اخیرا در طرح حجاب و عفاف از سوی طیفی از نمایندگان مجلس صورت می گیرد که با رأی حداقلی و چند ده هزاری در جریان انتخاباتی با مشارکت پایین به مجلس راه یافته اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

"طبیعتگردی" یک رفتار مفرح و جزئی از هویت فرهنگی ما ایرانیان است. اما این مقوله پیوست‌هایی نیز دارد که رعایت آن برای گشت‌وگذار ایمن، سالم و غیر مضر برای طبیعت ضروریست.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: «طرح صیانت» و «طرح حجاب و عفاف» دغدغه اصلی طیفی از نمایندگان مجلس شده است که با اندک موشکافی می توان خط و ربط سیاسی آنها به «نواصولگرایان» و طیف تندرو یا همان «جبهه پایداری» را ردیابی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: سینمای عامه‌پسند ما طی سال‌ها، شکل و شمایل متفاوتی پیدا کرده است. مفهوم سینمای «عامه‌پسند» از زوایای متفاوتی شایان بحث و واکاوی است. نخست اینکه بسیاری کارکرد این نوع سینما را سرگرم‌کنندگی می‌دانند که البته می‌تواند به جریان سودآوری سینما نیز کمک درخور توجهی کند. گروهی دیگر معتقدند چنین فیلم‌هایی اساسا عاری از خلاقیت هنری هستند که تنها با هدف گول‌زدن مخاطب و راهی‌کردن او به...

خبرگزاری مهر

معاون اجرایی پلیس پیشگیری فراجا بر افزایش نقش پیشگیرانه یگان‌های حفاظت تأکید کرد و گفت: حفظ بیت المال و اموال و پیشگیری از ارتکاب جرم از وظایف مهم این یگان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

موزه‌ها به دلیل تنوعی که در نگه‌داری آثار تاریخی کهن آن هم در فضایی محدود دارند، مورد توجه گردشگران هستند.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: این استان با ثبت افزون بر چهار میلیون ورود و خروج، جزو پنج استان دارای بیشترین تعداد گردشگران قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم‌مقام وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: موزه ملی قرآن کریم به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد، می‌تواند مرجع و مرکز بزرگی برای انجام رویدادها و فعالیت‌های قرآنی شود.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: این استان با ثبت افزون بر چهار میلیون ورود و خروج، جزو پنج استان دارای بیشترین تعداد گردشگران قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روستای کندوان، یکی از شگفت‌انگیزترین و معروف‌ترین جاذبه های طبیعی استان آذربایجان شرقی است که با قدمتی 3 هزار ساله شهرت جهانی دارد.