شنبه 14 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی سپاه گفت: حاج قاسم بود که تلاش کرد راه جهاد و مقاومت را به فرزندان فلسطین و حتی فرزندان نسل چهارم فلسطین‌ها یاد دهد.

وب‌گاه عصر ایران

رهبر معظم انقلاب که سکان‌دار انقلاب اسلامی پس از امام خمینی (ره) هستند، همواره بر آرمان فلسطین، کمک به مردم این سرزمین و تلاش برای کمک به جبهه مقاومت و تقویت فلسطینی‌ها تاکید داشته و دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرروابط عمومی سازمان عشایر گفت: امسال بیش از 600 سیاه چادر و نوروزگاه عشایری در سراسر کشور تا 15 فروردین به مسافران خدمات ارائه می دهد.

خبرگزاری مهر

رئیس اداره مرمت آثار فرهنگی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس از انجام بیش از 80 هزار اقدام حفاظتی و مرمتی متعلق به این سازمان در سال 1401 خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی - رضاقلی پژوهش‌گر مردم‌گرای ایرانی، سرانجام به راز توسعه نیافتگی ایران و ایرانی در دو واژه «غارت» و «غنیمت» دست یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دغدغه ذهنی علی رضا قلی این بود که دریابد گیرِ کار کجاست که ایران، پشت درهای توسعه می‌مانَد؟

وب‌گاه عصر ایران

حجت گنابادی‌نژاد: طبق آمار روز گذشته 467 هزار و 652 زائر به مشهد و استان وارد شدند. در مجموع از 15 اسفند تا هفتم فروردین هفت میلیون و 315 هزار و 453 نفر ورودی به استان داشتیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سپاه با بیان اینکه عقب‌نشینی صهیونیست‌ها و پیشروی جبهه مقاومت شتاب بیشتری گرفت، گفت: رژیم صهیونیستی با تلخ‌ترین و پیچیده‌ترین بحران سیاسی و اجتماعی خود روبه‌روست و همه سرزمین‌های اشغالی صحنه مبارزه برای آزادی بیت المقدس است.

خبرگزاری مهر

رشت - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به ورود 265 گردشگر خارجی به استان و رشد 80 درصدی در این بخش گفت: بیش از 501 هزار نفر از جاذبه های گیلان دیدند کردند.

وب‌گاه عصر ایران

او سرانجام راز توسعه نیافتگی ایران و ایرانی را در دو واژه «غارت» و «غنیمت» یافت. مراد او از غارت، اوج فرصت‌طلبی و زیستِ رانتی با هزینه دیگران بود...

خبرگزاری مهر

مشهد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی گفت: هفت میلیون و 315 هزار و 453 مسافر و زائر نوروزی از 15 اسفندماه سال گذشته تا روز هفتم فروردین ماه، وارد خراسان رضوی شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: ایرج راد، رییس هیات مدیره خانه تئاتر اعلام کرد که این تشکل فرهنگی هنری بیش از یک میلیارد تومان مطالبه دارد.