جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه ورزش سه

عدم موفقیت کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در یافتن باشگاه جدید باعث تعجب بسیاری شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با فرا رسیدن ایام محرم؛ خانه هنرمندان ایران و پردیس تئاتر تهران در دهه نخست این ماه میزبان 20 گروه تعزیه‌خوان با حضور چهره‌های نامدار و پیشکسوت هنر شبیه‌خوانی سراسر کشور خواهند بود.

خبرگزاری مهر

در اظهارات اخیر رئیس سابق و با «حیا» فدراسیون فوتبال در پرونده مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی که اخیرا ایران را به پرداخت 3 میلیون یورو محکوم کرده است، تناقضات زیادی دیده می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

آنچه بنا بود به زودی واقع شود، در خواب و به صورت رؤیا برای امام حسین (ع) ترسیم شد و ایشان نیز به همان صورت به یاران صدیق و فداکار خود بیان فرمودند.

خبرگزاری مهر

میراث فرهنگی کشور باز هم دچار آسیب شد. این بار سیلاب‌های پی در پی در شهرهایی مانند یزد، تهران، شیراز تخریب هایی را به دنبال داشت که در روزهای آینده میزان آن خسارت ها برآورد خواهد شد.

خبرگزاری مهر

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 گفت: با آغاز ماه محرم همزمان با سیاهپوش کردن فضای شهری، پیام های مکتب عاشورا در قالب طرح های فرهنگی اکران شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فصل سوم برنامه تلویزیونی «تکیه» از شب اول محرم به صورت زنده از شبکه افق روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه2، عبدالرضا نجاریان با بیان اینکه همزمان با ماه محرم فضای شهر منطقه سیاه پوش شده است، افزود: با هدف هویت بخشی به فضا‌های شهری، فضاآرایی متناسب با ایام محرم در قالب اهتزاز پرچم‌های مشکی، اکران پیام‌های عاشورایی، ریسه‌های مشکی انجام شد. وی بیان اینکه ماه‌های محرم و صفر فرصت مغتنمی برای درک جامع‌تری از فلسفه قیام اباعبدالله...

وب‌گاه عصر ایران

افسانه پرچکانی در نمایشگاه اثر انگشت نگاهی را به مهمترین عنصر ارتباطات بشر دارد یعنی "حروف الفبا و زبان وخط فارسی" که بسیار قابل توجه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رهبر معظم انقلاب در پاسخ به سوالی مبنی بر نحوه بیان مصیبت‌های امام حسین (ع) در مجالس عزاداری سفارش کردند که خطیبان و مداحان مطالبی را نقل کنند که مستند به روایت یا در تاریخ ثبت شده باشد.

خبرگزاری مهر

ستاد مدیریت بحران اداره‌کل میراث‌فرهنگی‌، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد با حضور طاهره قیومی، نماینده ویژه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تشکیل شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از امور ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی جشنواره، توحید معصومی کارشناس، مدیر فرهنگی و کارگردان تئاتر کشور با حکم سعید نجفیان دبیر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) به عنوان مشاور هنری جشنواره منصوب شد. سعید نجفیان در حکم خود خطاب به توحید معصومی ابراز امیدواری کرد تا حضور وی به عنوان مشاور هنری جشنواره منجر به رشد و توسعه کمی...

وب‌گاه خبر آنلاین

جانی دپ نقاشی رولینگ استون کیت ریچاردز، بازیگر آل پاچینو، باب دیلن خواننده و الیزابت تیلور بازیگر را 580 میلیون تومان فروخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمود صادقی گفت: گرایش سیاسی بسیاری از این حقوقدانان و فقها در شورای نگهبان بسیار بارز است بدین معنا که به طیف سیاسی خاصی متمایل هستند.