سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اسبق سازمان میراث فرهنگی گفت: ادغام حوزه‌های «میراث فرهنگی»، «گردشگری» و «صنایع دستی» با یکدیگر موجب خسارت به هر سه حوزه شد، زیرا این حوزه‌ها با یکدیگر هم‌جنس نبودند و اشتراکی نداشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند روزی است که خبرهایی در خصوص خارج کردن تابلویی از پرتره مظفرالدین شاه از کاخ گلستان و فروش در یک حراجی در انگلیس در حال دست به دست شدن است، اما مسئولان این مجموعه می‌گویند این تابلو از ابتدا در فهرست اموال این موزه نبوده و اصلا در تالار برلیان تابلوی ایرانی وجود نداشته است.

خبرگزاری دانا

معاون وزیر ورزش و جوانان از افزایش تعداد تماشاگران ایرانی در هر مسابقه جام جهانی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیش بینی کرد همجنسگرایی همراه با اوج گیری جهانی آن در ایران نیز رواج گسترده یابد و این خود تهدیدی سیاسیمی توانست برای نظام ارزشی کشور باشد. یک اتفاق بسیار مهمی رخ داد؛ زنان به میدان آمده اند، و تلاش می کنند زن شریک جنسی مرد باشد، دولت به جای این که به کمک آنان بیاید، با طرح حجاب اجباری این حرکت منحرف می شود.

وب‌گاه فرارو

در دو سفر به دوحه قطر برای پیگیری و هماهنگی برنامه‌های مربوط به مسابقات جام جهانی، طی رایزنی و جلسات برگزار شده این امکان میسر شد که سهمیه در نظر گرفته شده 3 هزار و 200 نفری فیفا در هر بازی برای تماشاگران ایرانی، به 7 هزار نفر برای هر بازی رسانده شود.

وب‌گاه عصر ایران

معاون وزیر ورزش: در دو سفر به دوحه قطر برای پیگیری و هماهنگی برنامه‌های مربوط به مسابقات جام جهانی طی رایزنی و جلسات برگزار شده این امکان میسر شد که سهمیه درنظر گرفته شده 3200 نفری فیفا در هر بازی برای تماشاگران ایرانی به 7 هزار نفر برای هر بازی افزایش یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: سهمیه 3200 نفری فیفا در هر بازی برای تماشاگران ایرانی به 7 هزار نفر افزایش پیدا کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی گفت: سه شهر (بایگ از استان خراسان رضوی در رشته ابریشم‌کشی، بافق از استان کرمان در رشته حصیربافی و فیروزه از استان خراسان رضوی در رشته تراش فیروزه) و یک روستا (بسک از استان خراسان رضوی در رشته ابریشم کشی) ثبت ملی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز 28 تیر ضمن بازدید سرزده از تماشاخانه سنگلج تهران در جریان برخی مشکلات این تماشاخانه قدیمی شهر تهران قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: امین عارف‌نیا به عنوان معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) منصوب شد.

وب‌گاه تابناک

هیئت وزیران مدیر اجرایی احیای دریاچه ارومیه و دبیر کارگروه نجات دریاچه ارومیه را تعیین کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیئت وزیران مدیر اجرایی احیای دریاچه ارومیه و دبیر کارگروه نجات دریاچه ارومیه را تعیین کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه قرآن کریم تنها قانون جامع زندگی سعادتمند در دنیا و آخرت است، گفت: بازگشت حداکثری به قرآن، تنها راه نجات جهان اسلام از مشکلات و گرفتاری ها است.

خبرگزاری تسنیم

هیئت وزیران مدیر اجرایی احیای دریاچه ارومیه و دبیر کارگروه نجات دریاچه ارومیه را تعیین کرد.