جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از امور ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی جشنواره، توحید معصومی کارشناس، مدیر فرهنگی و کارگردان تئاتر کشور با حکم سعید نجفیان دبیر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) به عنوان مشاور هنری جشنواره منصوب شد. سعید نجفیان در حکم خود خطاب به توحید معصومی ابراز امیدواری کرد تا حضور وی به عنوان مشاور هنری جشنواره منجر به رشد و توسعه کمی...

وب‌گاه خبر آنلاین

جانی دپ نقاشی رولینگ استون کیت ریچاردز، بازیگر آل پاچینو، باب دیلن خواننده و الیزابت تیلور بازیگر را 580 میلیون تومان فروخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمود صادقی گفت: گرایش سیاسی بسیاری از این حقوقدانان و فقها در شورای نگهبان بسیار بارز است بدین معنا که به طیف سیاسی خاصی متمایل هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، به مناسبت ایام شهادت قافله سالار شهدا حسین بن علی (ع) پردیس تئاتر تهران از روز 3 مرداد ماه به مدت 11 شب میزبان هیأت «راهیان کربلا» شده است. این مراسم هر شب از ساعت 21 تا 23 در آمفی تئاتر روباز پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود. خوانش زیارت عاشورا و سوگواری، برپایی ایستگاه صلواتی، سخنرانی با محوریت عاشورا و...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، گروه تعزیه‌خوانی «کانون کهربای تعزیه» دهه اول ماه محرم در باغ هنر خانه هنرمندان ایران به اجرای تعزیه می‌پردازند. مجلس تعزیه دهه اول محرم از 8 تا 17 مرداد در باغ هنر خانه هنرمندان ایران، هر شب از ساعت 20:30 تا 22:30 میزبان علاقه‌مندان و سوگواران حضرت سیدالشهدا (ع) خواهد بود. گروه «کانون کهربای تعزیه» به...

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر بودجه ی نسبتا محدودی برای سفر به کیش دارید و می خواهید اقامتی راحت و لوکس را تجربه کنید، هتل های 4 ستاره کیش، انتخابی مناسبی برای شماست. در این مقاله لیست تمام هتل های 4 ستاره کیش را ببینید و مناسب ترینشان را انتخاب کنید.

خبرگزاری تسنیم

رسیدگی به سوال نمایندگان از 9 وزیر دولت و بررسی مفاد آئین نامه اجرایی واردات خودرو در دستورکار کمیسیون‌های مجلس در هفته جاری قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دانشجو نوشت: در بررسی سرفصل تسهیلات اعطایی بانک‌ها و با تفکیک دریافت کنندگان وام به اشخاص حقیقی، حقوقی و کارکنان، مجموع حجم وام اهدایی بانک‌ها به کارکنان خود درمجموع 20 بانک مورد بررسی بالغ بر 67 هزار میلیارد تومان بوده است.

وب‌گاه الف

از گذشته بانک‌ها یکی از گزینه های اول درخواست استخدامی برای افراد جویای کار بودند. دلایل مختلفی برای این علاقه همچون امنیت شغلی، جایگاه اجتماعی و سبک و نوع کار وجود داشته است. اما یکی از عوامل مهم در بهره مندی از وام های مخصوص کارکنان در بانک‌ها نهفته بود.

خبرگزاری مهر

برنامه‌های پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی فردا یکشنبه 9 مرداد طی نشست خبری با حضور رئیس پارک، تبیین می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، موضوع ابطال آئین نامه اجرایی تصدی سمت شهردار مورخ 04/10/1397 و ابطال شرط سنی آئین نامه شرایط احراز تصدی سِمَت شهردار در دیوان عدالت اداری بررسی شد. در این پرونده، شاکی خواستار بررسی تغییر شرایط احراز شهردار از جمله شرایط سنی و مدارک تحصیلی شده است. شاکی با استناد به اینکه، آئین نامه مذکور سدی برای ورود نخبگان جوان به شهرداری شده؛ اعلام کرده است...

خبرگزاری مهر

کتاب «اتوپیا در رمانتیسم سیاه؛ جستاری در ادبیات رمانتیک آمریکا» نوشته میلاد روشنی پایان توسط انتشارات ققنوس منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - محرمی دیگر از راه رسید و قافله عشق حسینی آغاز شد، بازهم یاد رشادت، پایداری، عدالتخواهی، شهامت و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، ابوالفضل العباس (ع) و 72 پایمرد صحرای کربلا دوباره در دل‌ها جان گرفت، محرمی که به خوبی می‌توان دوباره صدای قدم‌های استوار ارباب را شنید.

وب‌گاه عصر ایران

هنر سهروردی این بود که با پیش کشیدن مبحث نور باورهای ایران باستان را با ظرافت دوباره طرح کرد هر چند نه تنها به احیای فرهنگ زرتشتی متهم شد که گفتند در پی رواج دوباره میتراییسم و مهر‌پرستی هم هست

خبرگزاری تسنیم

قیام حسینی پس از چندصد سال همچنان قلب‌ها را به سوی خدا و دین پیامبر اسلام حرکت می‌دهد و جامعه را برای ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه آماده می‌کند.