سه‌شنبه 1 خرداد 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر الزام شهرداری تهران به راه اندازی پارک آبی آزادگان تاکید کرد و گفت: دو مجموعه تفریحی_ ورزشی بانوان نیز در سه ماه آینده دوباره بازگشایی می شود.

وب‌گاه الف

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: سازمان فرهنگ و ارتباطات در سال‌های گذشته دارای برنامه کاری دقیق و مشخصی نبوده و سفیران فرهنگی ما در کشورهای مختلف نیز شخصیت‌های فرهنگی نبوده‌اند.

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر قصد دارید به کاشان سفر کنید و چند روزی را در بناهای به جا مانده از دوره قاجار و دوره پهلوی سپری کنید، با ما همراه باشید تا لیست اقامتگاه های سنتی کاشان را دیده و مناسب‌ترین آن‌هارا انتخاب کنید.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - «عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی روز پنجشنبه همزمان با ورود رییس جمهور و هیات دولت به استان همدان از دهکده تفریحی و توریستی گنجنامه همدان بازدید کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

در این مقاله قصد داریم بهترین هتل های 5 ستاره تهران را معرفی و شما را با امکانات و خدمات این هتل ها آشنا کنیم.

خبرگزاری مهر

رئیس هیئت معارف جنگ با بیان اینکه عملیات مرصاد ضرورت هوشیاری مقابله با دشمن را اثبات کرد، گفت: پنجم مرداد، یادآور عملیاتی است که نمادی از مقاومت بزرگمردانی به شمار می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون گفت: منتطرم که آقای داوود میرباقری صدایم کند تا اگر قسمت شود بروم و در سریال «سلمان فارسی» بازی کنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم از راه اندازی گشت‌های نامحسوس حجاب و عفاف در مجتمع‌های توریستی و بین راهی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ ایرنا_ معاون برنامه ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه فلسفه اصلی نظام اسلامی، خدمت به مردم است و مردم باید در اداره امور مشارکت داشته باشند، گفت: مردم پشتیبان اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند و اگر نگاه مردم را عوض نکنیم نمی توانیم سرمایه اجتماعی ایجاد کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجموعه تئاترشهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر به عنوان سالن‌های اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ در هفته آخر تیر در حالی میزبان 12 هزار و 355 نفر و فروش 527 میلیون و 208 هزار تومانی بود که با توجه به آغاز اجرای آثار نمایشی مختلف، رکورد مطلوب تعداد مخاطب و فروش را از خود به جای گذاشتند.

وب‌گاه فرارو

وی با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه از داخل کوله پشتی متهم 13 قطعه از انواع مختلف آثار تاریخی کشف و ضبط شد، گفت: متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت آثار تاریخی از یکی از موزه‌ها اعتراف کرد و در این باره گفت که قصد فروش این آثار را در شهر تهران داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ جزئیات بیشتری از ماجرای کشف آثار تاریخی مربوط به دوره ایلامی را که از یکی از موزه‌ها سرقت شده و توسط ماموران پلیس پیشگیری پایتخت کشف شده، تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از انتشار ویدیویی از نگهداری جام زرین باستانی مشگین‌شهر در ظرف پلاستیکی و بازتاب آن در رسانه‌ها، عزت‌الله ضرغامی واکنش نشان داد.