سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری دانا

همزمان با عید سعید غدیرخم طی مراسم باشکوهی که با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل شد، 43 طلبه از سراسر استان اردبیل به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میدان آزادی در شب عید غدیر شاهد نگاره ویژه امامت و ولایت حضرت امیرالمومنین علی (ع) بر روی برج آزادی بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: میدان آزادی در شب عید غدیر شاهد نگاره ویژه امامت و ولایت حضرت امیرالمومنین علی (ع) بر روی برج آزادی بود.

خبرگزاری دانا

خشنودی گفت: پیام غدیر در زمان حاضر، اطاعت از ولایت فقیه است و اگر به هر میزان که از اصل ولایت فقیه جدا شویم به همان نسبت از امیرالمومنین (ع) و پیام غدیر جدا افتاده‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به تازگی مدیران شهری از ساماندهی 114 بوستان در تهران برای ایجاد ساختارهای زیست شبانه خبر داده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران برای دومین بار به شرکت‌ها و آژانس‌های دارای گواهی‌نامه گردشگری سلامت، درباره استفاده از مدارک جعلی و نامعتبر و همچنین بی‌مسؤولیتی نسبت به سفر و روند درمان مسافران خارجی در ایران، اخطار داد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عصر ایران

اگر آژانس‌های گردشگری تخلفاتی همچون، ویزافروشی و عدم نظارت منطقی بر تردد یا عدم اطلاع از ورود و خروج بیمار و همراه بیمار، ارائه مدارک نامعتبر پزشکی، ارائه مدارک نامعتبر یا جعلی از مراکز درمانی و از این قبیل انجام دهد، برخوردهایی از قبیل تذکر، تعلیق و لغو گواهی نامه یا مجوز را در پی خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در شب عید سعید غدیر، برج نگاره ویژه امامت و ولایت حضرت امیر المومنین علی (ع) بر روی برج آزادی نقش بست.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: نماینده سابق مجلس گفت: الان مسائل اقتصادی واقعاً تاب و توان مردم را گرفته... این شرایط کمر طبقه متوسط را هم شکسته، وقتی یک شانه تخم‌مرغ صد هزار تومان و یک لیتر روغن بالای صد تومن شده، چه کسی می‌خواهد جواب مردم را بدهد؟

وب‌گاه فرارو

فرزاد قائمی گفت: هر فرونهشت و سستی و تضعیغی که در جایگاه زبان فارسی به وجود بیاید، طبعا در دراز مدت تأثیرات منفی‌ای در امنیت عمومی کشور خواهد گذاشت. در نتیجه باید نسبت به زبان فارسی هوشیار بود و در حفظ و نگهداری این میراث کهن فرهنگی و تاریخی که عامل پیوند اقوام و هویت‌های مختلف بوده، کوشا بود و احساس مسئولیت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کفش و قلب ارتباط زیادی دارند و با پوشیدن کفش مناسب می توانید به رفع و بهبود اختلالات قلبی کمک بزرگی کنید و همچنین گردش خون را نیز تقویت می کند.

وب‌گاه فرارو

مگر با کلمات می‌توان از علی (ع) سخن گفت؟! باید به سکوت گوش فراداد، تا از او چه‌ها می‌گوید؟! چه او با علی (ع) آشناتر است...! علی (ع) خود محمد (ص) دیگری است، و شگفت‌تر آن که: در سیمای علی (ع)، محمد (ص) را نمایان‌تر می‌توان دید».

وب‌گاه عصر ایران

او: ویرژیل" دانته" است، و رستم "فردوسی" است و شمس مولای روم و... چه می‌گویم؟! مگر با کلمات می‌توان از علی (ع) سخن گفت؟! باید به سکوت گوش فراداد، تا از او چه‌ها می‌گوید؟! چه او با علی (ع) آشناتر است...!

وب‌گاه خبر آنلاین

سینماتک خانه هنرمندان ایران به‌عنوان پیش‌درآمدی بر سینمای متفاوت هند میزبان اکران و بررسی فیلم سینمایی «خیمه‌شب‌باز» می‌شود.