جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضرت امام در برخورد ماموران با مردم نه تنها در بحث حجاب که در مسائل بزرگ و خاص هم معتقد به مدارا بودند و پیام هشت ماده ای ایشان به شدت روی این موضوع تاکید دارد.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر نماینده ایلام به رئیس جمهور درباره لزوم اجرای قانون افزایش حقوق 20 درصدی نیروهای مسلح را قرائت کرد.

خبرگزاری مهر

اسنامه‌ها و آیین‌نامه‌های مختلف در حوزه سلامت، بیمه، دستگاه‌های اجرایی، مسکن ملی و غیره در جلسه هیئت دولت به تصویب و اصلاح رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در اجرای تکلیف قانونی بند (ن) تبصره (17) قانون بودجه سال 1401 کل کشور و با توجه به ضرورت تسریع در توسعه محافظت مالی از بیماران خاص و صعب‌العلاج، هیأت وزیران «اساسنامه صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج» را به تصویب رساند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حبیب‌الله صادقی هنرمند مطرح عرصه نقاشی صبح امروز درگذشت. صادقی از مهم‌ترین هنرمندان انقلاب بود و نقشی تاثیرگذار بر جریان هنر متعهد کشور داشته است.

خبرگزاری تسنیم

در اجرای تکلیف قانونی بند (ن) تبصره (17) قانون بودجه سال 1401 کل کشور و با توجه به ضرورت تسریع در توسعه محافظت مالی از بیماران خاص و صعب‌العلاج، هیأت وزیران «اساسنامه صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج» را به تصویب رساند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر میراث فرهنگی، گفت: نباید با برخی حرف‌ها و رفتار‌ها کاری کرد که فضای طنز در کشور بسته شود. از رسانه‌ها و شخصیت‌های مستقل علمی و اجتماعی درخواست می‌کنم بین طنز و غیر طنز تفکیک قائل شوند.

وب‌گاه الف

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی، گفت: نباید با برخی حرفها و رفتارها کاری کرد که فضای طنز در کشور بسته شود. از رسانه‌ها و شخصیت‌های مستقل علمی و اجتماعی درخواست می‌کنم بین طنز و غیر طنز تفکیک قائل شوند

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ حبیب الله صادقی نقاش و تصویرگر برجسته انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و آثار آیینی و مذهبی در گذشت. از آثار برجسته او می توان به اثر «هرگز مباد» اشاره کرد که مورد تقدیر رهبری نیز قرار گرفت. خبر تأیید در گذشت وی را دختر این هنرمند انقلابی داد و گفت: «پدرم صبح امروز به دلیل ایست قلبی از دنیا رفتند و از قبل هم ناراحتی قلبی داشتند. به دلیل ناراحتی قلبی باید...

خبرگزاری دانا

استاد علوم سیاسی دانشگاه با بیان اینکه ماهیت گروهک منافقین با ترور و ترویستی بودن در هم آمیخته و گره خورده است گفت: بیش از 17 هزار شهید ترور کشور ما عمدتا به دست گروهک منافقین کوردل در دهه 60 به شهادت رسیدند.

خبرگزاری مهر

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: اشکالاتی در مرمت گنبد مسجد شیخ لطف الله وجود داشت و بنا شد یک هیئت کارشناسی به این موضوع ورود کند.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - «منظر تاریخی شهری از هگمتانه تا همدان»، تنها گزینه روی میز ایران برای ثبت جهانی، نیازمند نگاه ویژه رییس جمهور و وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای اختصاص اعتبار است.

خبرگزاری دانا

امروز دشمنان از طریق ارائه لباس ها و مانتوهایی با تصاویر جذاب و مدل هایی خاص و شیک که با فرهنگ ایرانی و اسلامی هیچ سنخیتی ندارد در حال رواج بی حجابی در کشور است که قبل از هر اقدامی باید ابتدا ژورنال هایی همراه با سبک ایرانی اسلامی در جامعه ارائه دهیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد (فائو) از همه کودکان 5 ساله تا نوجوانان 19 ساله دعوت کرده تا با استفاده از قوه تخیل و هنر خود یک نقاشی از جهان بدون گرسنگی و دنیایی که همه انسان‌ها در آن به غذای سالم و قابل تهیه دسترسی دارند، ترسیم کنند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز در نشست هیات دولت تصویب شد که گشایش مهمی را در حوزه‌های فرهنگی و هنری و گردشگری و فعالیت‌های قرآنی ایجاد شود.