سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

سید عزت‌الله ضرغامی در توئیتی نوشت: رونق آبادان و خرمشهر نیاز به طرح جامع گردشگری در حوزه اروند و تمرکز اقدامات دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی دارد.

خبرگزاری مهر

با وجود آنکه اعضای شورای شهر ششم از همان روزهای ابتدایی حضور خود در شورا نسبت به اجرای زیست شبانه واکنش نشان داده بودند؛ اما در حال حاضر این طرح با همان لایحه مدیریت شهری سابق اجرا می شود.

وب‌گاه الف

هیات دولت با اختصاص اعتبار برای جبران خسارات ناشی از سیل در چهار استان موافقت کرد.

خبرگزاری مهر

اختصاص تسهیلات بانکی برای جبران خسارات زلزله در استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری / موافقت با اختصاص اعتبار برای جبران خسارات ناشی از سیل در چهار استان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ارائه طرح پیشنهادی این وزارتخانه برای رونق آبادان و خرمشهر به دولت خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیات دولت با اختصاص مبلغ 1064 میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار برای جبران خسارت های ناشی از وقوع سیل دی پارسال در چهار استان موافقت کرد.

خبرگزاری دانا

با پیگیری های صورت گرفته تورهای غیر مجاز در استان کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شده و با متخلفان برخورد قضایی می شود.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با عید غدیر، جدیدترین اجرا از ویژه برنامه «پاتوق آیینه‌ها» با موضوع فلسفه غدیر در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: از نیروی انتظامی انتظار می‌رود با کسانی که برای گمراهی نسل جوان ما برنامه ریزی شبکه‌ای می‌کنند قاطعانه برخورد کنند که این خواسته و مطالبه همه خانواده‌ها است.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در امر به معروف و هم در نهی از منکر با معروف باید عمل کنیم و نمی‌توانیم با بدی معروف را ارائه کنیم و نمی‌توانیم از منکر با بدی جلوگیری کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

او در نطق مشهورش در مجلس عوام بریتانیا، در مقام سیاستمداری که مدافع جنگ با هیتلر بود، خطاب به مردم کشورش گفت: «چیزی برایتان ندارم جز خون و اشک و عرق و کار سخت.»

وب‌گاه الف

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه ما نیازمند زندگی در اقلیم فرهنگ اسلامی به جای فرهنگ لیبرال هستیم، گفت: نمی توانیم با بدی معروف را ارائه کنیم و نمی توانیم از منکر با بدی جلوگیری کنیم. ما باید با زبان، رفتار و گفتار نیک دیگران را دعوت به مسیر و فرهنگ اسلامی کنیم و البته قبل از هرکس خود فرد آمر به معروف باید صاحب نفس پاک و عمل صالح باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

/ نقاشی دیجیتال اثر حسن روح الامین برای حرم امیر المومنین، 1401

وب‌گاه مشرق نیوز

نقاشی دیجیتال اثر حسن روح الامین برای حرم امیر المومنین علیه السلام، 1401

وب‌گاه عصر ایران

سعیدرضا عاملی: یکی از ظلم های بزرگ نسبت به جمهوری اسلامی این است که کشور را به عدم توجه به حقوق زنان متهم می کنند.