سه‌شنبه 1 خرداد 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: زنجیرزنی زنان در هیأت‌های مذهبی و گل مالی کردن خودروها در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) ممنوع است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نحوه معافیت‌های بیمه‌شدگان بدون کارفرما براساس دهک‌های درآمدی اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاونت پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مقدس در خصوص ایام محرم اطلاعیه صادر کرد.

خبرگزاری مهر

نحوه معافیت‌های بیمه‌شدگان بدون کارفرما براساس دهک‌های درآمدی اعلام شد.

خبرگزاری مهر

سومین گردهمایی و نشست هم اندیشی استانی نمایندگی‌های صدور اسناد کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان برگزار شد.

خبرگزاری دانا

در جریان سفر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به تویسرکان، از طرح بازآفرینی و ساماندهی محوطه آرامگاه حیقوق نبی (ع) رونمایی شد و ضرغامی قول مساعد تخصیص اعتبار برای مرمت قلعه تاریخی اشتران را داد.

خبرگزاری تسنیم

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در جریان بازدیدهای طرح «چهارشنبه‌های فرهنگی»، بر راه‌اندازی پارک آبی آزادگان در جنوب تهران تأکید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر میراث فرهنگی گفت: حوزه ماموریت ما در وزارتخانه فانتزی، ویترینی و تعارفی نیست. سه حوزه بسیار مهم و جدی فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است.

خبرگزاری دانا

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از صدور دستور قضایی برای ترخیص بیش از 14 هزار تن برنج وارداتی پس از چهار ماه بلاتکلیفی در بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به اقدامات دولت مردمی در عرصه سیاست خارجی اظهار داشت: عده ای در گذشته مدعی بودند که فقط آنها زبان دنیا را می فهمند و می توانند مذاکره کنند اما همگان دیدند که وضعیت به گونه ای رقم خورد که حتی وزیر نفت دولت قبل که او را ژنرال می نامیدند، صراحتا اعلام کرد که نمی تواند نفت بفروشد

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تکمیل طرح هایی که بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند در در اولویت اصلی این وزارتخانه است.

وب‌گاه عصر ایران

یک‌بار در کهریزک مرا پیش دکتر بردند، دکتر گفت تو از همه ما سالم‌تری‌. اما مرا به جایی برده بودند که یک دیوار بین من و بهشت زهرا (س) فاصله بود و شب‌ها توهم می‌دیدم.

خبرگزاری مهر

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، با صدور حکمی، حسین ساری را به سمت مدیرعاملی و رئیس هیئت‌مدیره صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: پرونده ثبت منظر «تاریخی شهری از هگمتانه تا همدان» در سه ماهه سوم امسال (پاییز 1401) برای اقدام مناسب به یونسکو ارسال می‌شود.