پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه فرارو

مشخص نیست یحیی که پیش از این هم نشان داده بود مرد روز‌های سخت است، چرا وارد این بازی شده و حرف از رفتن زده است. درست است که او سال دشواری را سپری کرد و بخشی از تمرکزش را پای حوادث و اتفاقات اجتماعی سال پیش از دست داد، ولی تصمیم به جدایی بعد از کسب سه‌گانه تا حدودی عجیب به نظر می‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

باستان شناسان توانسته‌اند تعدادی فلوت ساخته شده از استخوان پرندگان پیدا کنند که موسیقی جالبی تولید می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سایت عصر ایران تصریح کرد: دولت خاتمی و اغلب حامیانش مشی لیبرالی داشتند، هر چند که آن را انکار می‌کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قصه مادر همه هنر‌هاست چراکه زمینه شکل‌گیری موسیقی، تئاتر و نقاشی است و پشت همه تولیدات هنری به قصه گرم است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک اقتصاددان با اشاره به اینکه برخی از اهداف کمی برنامه هفتم از جمله رشد اقتصادی واقع بینانه است، گفت: عدم اشاره برنامه هفتم به اقتصاد اثباتی و دستوری و اقتصاد اسلامی از نکات منفی برنامه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

راز خطرناک ماموریت «آپولو 11» برای تماس با آدم فضایی‌ها و موجودات بیگانه و کشف حیات در سیارات دیگر که از دید همه پنهان شد، افشا شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رئیسی پس از سفر به ونزوئلا، لحظاتی قبل با استقبال رسمی مقامات نیکاراگوئه وارد این کشور شد. در این سفر دنیل اورتگا رئیس جمهور نیکاراگوئه از سید ابراهیم رئیسی، در میدان آزادی شهر «ماناگوآ» به صورت رسمی استقبال کرد. همچنین «رئیس پارلمان» و «رئیس دستگاه قضائی» نیکاراگوئه به استقبال رئیسی آمدند. صد‌ها نفر از جوانان این کشور نیز در مراسم...

وب‌گاه ورزش سه

لولا، رئیس جمهور برزیل، از عملکرد ضعیف تیم ملی فوتبال این کشور و بلاتکلیفی طولانی نیمکت این تیم به شدت انتقاد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

رحیم معینی کرمانشاهی (زاده 15 بهمن 1301 در کرمانشاه - درگذشته 26 آبان 1394 در تهران) شاعر و ترانه سرای معاصر بود. او همچنین نقاشی چیره‌دست هم به شمار می رفت و سال‌ها در زمینه روزنامه‌نگاری هم فعالیت کرد. «سنگ خارا» از اشعار ماندگار اوست که خوانندگان متعددی آن را اجرا کرده اند. آرامگاه معینی کرمانشاهی در بهشت سکینه کرج (تصویر روبرو) است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در دیدار رئیس و تعدادی از رؤسای کمیسیون‌های مجلس ملی ونزوئلا گفت: ونزوئلا در مسیر مقابله با امپریالیسم باید ایران را الگوی عملی خود قرار دهد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گفت: تهران و کاراکاس باید تحریم‌ها و فشارها را به فرصت‌هایی برای پیشرفت تبدیل کنند؛ این حرکت در ایران آغاز شده و در دو سال اخیر گام‌های خوبی نیز در این مسیر برداشته شده است و این تجربیات می‌تواند در ونزوئلا نیز مورد استفاده قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام گفت: شرکت هنرمندان استان در نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات‌محلی در نقاط مختلف ایران و خارج از کشور و برپایی مکرر نمایشگاه ها در استان خواسته و مطالبه اصلی صنعتگران است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیات دانشگاه اندونزی به همراه مدیران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی امروز سه‌شنبه 23 خرداد ماه از دانشگاه الزهرا بازدید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به ونزوئلا، در دیدار رئیس و تعدادی از روسای کمیسیون‌های مجلس ملی ونزوئلا، با بیان اینکه ملت و دولت ونزوئلا در مقاومت خود در برابر نظام سلطه تاریخ‌ساز شده‌اند، از قهرمانان ملی این کشور که مقابل ظلم سلطه‌طلبان ایستادند تجلیل کرد و آنها را الگویی برای رهایی‌بخشی ملت‌های تحت ستم دانست.