جمعه 30 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان گفت: در سال 1402 مبلغ 848 میلیارد تومان برای دستمزد به زندانیان شاغل پرداخت شده است.

وب‌گاه الف

سخنگوی شورای نگهبان با تاکید بر اینکه افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران صیانت از رای مردم است، گفت: باید هدف همه جریان‌های سیاسی مشارکت بالا باشد چون اعتماد عمومی و سرمایه ملی را بالا می‌برد لذا جریان‌های سیاسی منافع ملی را فدای چیزی نکنند.

وب‌گاه عصر ایران

فیثاغورس ساموسی، فیلسوف و ریاضیدان یونانی باستان بود که به خاطر کمک‌هایش به پیشرفت ریاضیات و هندسه و تأثیرش بر فیلسوفانی مانند افلاطون و ارسطو شناخته شده است. اما او همچنین به دلیل عقایدی که در «انجمن برداری فیثاغورس» ترویج می‌کرد، یکی از مرموزترین چهره‌های تاریخ فلسفه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برخی‌ها می‌گویند قانون راهبردی مجلس مانع حل برجام بود، گفت:‌وقتی ترامپ از برجام رفت، گفتند چند هفته تصمیم می‌گیریم و چند ماه گذشت ولی کاری نکردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از مناظره دوم مصطفی پورمحمدی به خاطر افشای رازی که برملا کرد، در کانون توجه انتخابات است و به نوعی پدیده این انتخابات شده است از مناظره دوم مصطفی پورمحمدی به خاطر افشای رازی که برملا کرد، در کانون توجه انتخابات است و به نوعی پدیده این انتخابات شده است: او فاش کرد 8 سال قبل و در دوران ریاست جمهوری روحانی که به عنوان وزیر دادگستری در جلسه مربوط به پول‌شویی در نشست شورای عالی امنیت ملی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که صبح امروز به منظور دیدار با مراجع عالیقدر و آیات عظم قم وارد این شهر شده بود، بعد از چند دیدار، پیش از ظهر وارد جهت اقامه نماز ظهر و عصر وارد مسجد امیرالمؤمنین (ع) شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت. قالیباف در سخنرانی خود پیش از اذان ظهر با اشاره به اهمیت مدیریت قوی در اداره کشور، گفت:...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قالیباف بیان کرد: در موضوع برجام حرفمان این بود وقتی طرف مقابل قصد ندارد تعهدات خود را عمل کند چه لزومی دارد ما تعهدات خود را اجرایی کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین افتتاحیه موسسه سفیران صلح صحنه، همزمان با بزرگداشت مجید قناد، هنرمند باسابقه عرصه هنرهای نمایشی در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بوگاتی توربیون با ترکیبی از مشخصات فنی شگفت‌انگیز و استایل فوق‌العاده زیبا، تیتر یک خبرها شده است. اما در بین انبوهی از ویژگی‌های جذاب، چیز جالبی وجود دارد که ممکن است متوجه آن نشده باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر کسی از کارنامه سعید جلیلی خواست بداند، بهتر است وضعیت اقتصادی و معیشتی عامه مردم و نه برخی طیف‌ها و حلقه‌های خاص را ارزیابی کند؛ آنها بانیان وضع موجود هستند با کارنامه‌ای پر از تورم‌های سرسام‌آور، تولید شده در تشکیلات دولت سایه.

وب‌گاه مشرق نیوز

جلسه هم‌اندیشی ستاد ملی آینده‌سازان ایران محمدباقر قالیباف با حضور جمعی از اعضای این ستاد و نخبگان سیاسی در سالن فردوسی مرکز همایش‌های نور تهران برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

یک کارشناس اقتصادی اظهار کرد: اگر هر دولتی امروز بتواند تورم را کنترل و کاهش دهد، مردم نه به یارانه طلایی و نه به یارانه ریالی نیاز خواهند داشت. اگر تورم کنترل شود و فرصت‌های شغلی ایجاد شود، مردم به یارانه نیازی نخواهند داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک جامعه‌شناس درباره وعده‌های عجیب و ظاهراً پوپولیستی کاندیداهای پوششی به وعده‌های زاکانی اشاره می‌کند:«زاکانی قول داد که روزانه به مردم هم گوشت می‌دهند و هم طلا. وعده‌هایی که به طنز شبیه بود. او و قاضی‌زاده برای ارائه برنامه نیامده بودند، آمده بودند پزشکیان را تخریب و او را «دولت سوم روحانی» معرفی کنند. پزشکیان هم با این توضیح که «وزیر موفق دولت خاتمی» هستم، خالص‌گرایان را ناکام گذاشت.