جمعه 30 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه گفت: توانسته‌ایم اقتدار با شکوه یک ملت را بر یک جهان دشمن آرایش یافته، تحمیل کنیم.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

مجید جلالی در گفتگوی اختصاصی با خبرآنلاین درباره مسائل مهم این روزهای فوتبال ایران صحبت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه 55 آنلاین

قنبرعلی فاکهی خراسانی، معروف به علی خراسانی متولد اول اردیبهشت 1330 در مشهد و دارای مدرک کارشناسی الهیات و فلسفه از دانشگاه فردوسی مشهد بود. وی در کسوت معلم ادبیات و زبان فارسی در دبیرستان‌های این شهر فعالیت داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رئیس کل دادگستری استان تهران از تعیین شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در راستای ماده 34 قانون انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

رئیس کل دادگستری استان تهران از تعیین شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در راستای ماده 34 قانون انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

جواد واعظی، دبیر پویش مردمی لقمه میلیونی در گفتگو با دانشجو با اشاره به جزئیات این پویش گفت: هرسال به مناسبت عید سعیدغدیر جشنی تحت عنوان جشن ده کیلومتری عید غدیر در تهران برگزار می‌شود که سال گذشته با توجه به حجم بزرگ این جشن و حضور گسترده مردم دغدغه‌ای در ما ایجاد شد که چطور می‌شود به غیر از مواکب و افرادی که به صورت حرفه‌ای در بحث اطعام فعالیت دارند بتوانیم بقیه مردم و تک تک خانواده‌ها...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی‌گل با توجه به چند کار کلیدی این وزارت، اظهار داشت: بورسیه صنعت را تعریف کرده‌ایم که بسیار مهم است. با انواع صنایع، رایزنی کرده‌ایم و از آن‌ها خواسته‌ایم که از رتبه‌های برتر دانشگاهی، بورسیه‌ها را مشخص کنند. تنها به عنوان یک مثال، سایپا سال گذشته اعلام کرده بود که 1000 فرد را بورسیه می‌کنم. این افراد با رتبه‌های زیر 3000 هستند و معرفی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز (دوشنبه) همزمان با عید سعید قربان دکتر مسعود پزشکیان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی، دکتر سعید جلیلی، دکتر علیرضا زاکانی، دکتر امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و دکتر محمد باقر قالیباف 6 نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران با آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی رئیس مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار رئیس...

وب‌گاه خبر آنلاین

انتشارات صدرا (مرکز نشر آثار استاد شهید آیت‌الله مطهری) فرا رسیدن عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم را به تمامی مسلمانان خصوصا شیعیان جهان تبریک عرض می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوکیای ایرانی! نامی که آمد.. خیلی زود برند شد و خیلی زودتر محبوب شد! و البته که خیلی سریع هم مورد حسادت و بدخواهی شایعه پراکنان قرار گرفت.