جمعه 30 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نشانه‌ها در فضای حقیقی و فضای مجازی از تکان و تکاپوی تازه‌ای در جامعه روایت می‌کند. چگونه می‌توان این فضای جدید را تفسیر کرد؟

وب‌گاه ورزش سه

فرزین: فدراسیون مصوبه ممنوعیت حضور بازیکن خارجی برای لیگ برتر زنان را به ما نشان دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علم الهدی نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در جریان شهادت شهید جمهور، نباید بگذاریم دو اتفاق بیفتد، یکی اینکه در سایه اسطوره سازی، شخصیت مدیریتی مرحوم آیت الله رئیسی زیر سؤال برود و دوم اینکه دولت سیزدهم ناکارآمد جلوه کند. نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در جریان شهادت شهید جمهور، نباید بگذاریم دو اتفاق بیفتد، یکی اینکه در سایه اسطوره سازی،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در جریان شهادت شهید جمهور، نباید بگذاریم دو اتفاق بیفتد، یکی اینکه در سایه اسطوره سازی، شخصیت مدیریتی مرحوم آیت الله رئیسی زیر سؤال برود و دوم اینکه دولت سیزدهم ناکارآمد جلوه کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نگاهی به تحولات اجتماعی و سیاسی از مشروطه تاکنون این دریافت را ایجاد می کند که برای ایرانیان، ملیت، دیانت و پیشرفت در بستر عدالت و آزادی همواره محوریت داشته است.

وب‌گاه گسترش

شرکت خودروسازی هونگچی در نمایشگاه پکن اخیر، از محصولات فوق لوکس خود در خانواده "آفتابگردان" رونمایی کرد. حال نوبت به ثبت‌نام "گولی" (که با کمی فاصله باید "گولی" خوانده شود) رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست نمایش و نقد و بررسی فیلم «راه رفتن روی سیم» ساخته احمدرضا معتمدی با حضور شادمهر راستین، فیلمنامه‌نویس و کارشناس سینما، مهبد مکی، آهنگساز و پژوهشگر موسیقی، امیر بکان، آهنگساز و محمدحسین تمجیدی استاد دانشگاه و پژوهشگر سینما، محمود گبرلو منتقد سینما (مدیر نشست) در سالن فردوس موزه سینما برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، در کمپ آماده سازی تیمش شرایط سختی را برای بازیکنانش ایجاد کرده است.

خبرگزاری تسنیم

«در انتهای شب» سریال جدید نمایش خانگی است که تاکنون 3 قسمت از آن منتشر شده است، این سریال اقتباسی هنرمندانه از معنا، مفهوم و فلسفه دو رمان «بار هستی» و «مجمع‌الجزایر گولاگ» را در 3 قسمت نخست خود گنجانده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شبکه‌های تلویزیونی برای آخر هفته در کنار پخش فیلم «محمد رسول‌الله» در دو قسمت‌، فیلم‌های جدیدی همچون اتاق شنود»، «بادبادک»، «عملیات نجات از غار» و «اونودا: ده هزار شب در جنگل» را تدارک دیده است.

وب‌گاه ورزش سه

پس از صعود تاریخی چادرملو به لیگ برتر ایران، سعید اخباری از چالش‌ها، موفقیت‌ها و برنامه‌های آینده‌اش سخن گفت.