جمعه 30 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: الکساندر ووچیچ رئیس جمهور صربستان در اظهاراتی با بیان این ادعا که وقوع جنگ میان حزب الله و رژیم صهیونیستی تقریباً حتمی است، تاکید کرد: این جنگ که اجتناب از آن تقریباً غیرممکن است، غرب و شرق را به طور کامل درگیر خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور صربستان با بیان اینکه سرسختی بروکسل در مقابل روسیه، در نهایت مسکو را مجبور می‌کند که تا آخر به جنگ ادامه دهد، خاطرنشان کرد: هیچ فلسفه بزرگی در این میان وجود ندارد و همه چیز روشن و بدون ابهام است؛ وقتی شما با رویکرد و سیاست‌های خود این پیام را به روس‌ها می‌دهید که «ما می‌خواهیم شما ناپدید شوید!»، از آنها چه انتظاری دارید؟

وب‌گاه ورزش سه

اینکه قرار است پرسپولیس با سرمربی اسپانیایی خود با سیستمی جدید بازی کند می‌تواند برای لیگ برتر و هواداران این تیم جذاب باشد.

وب‌گاه گسترش

فعالان حوزه بازی‌سازی تاکید می‌کنند که درآمد بازی‌سازان در ایران اغلب تنها 20 تا 30 درصد از سود بازی است و این کمبود منافع می‌تواند به عنوان یک عامل مهاجرت مورد توجه قرار بگیرد.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضائیه با اشاره به اینکه تشکیل دادگاه های صلح با هدف ایجاد صلح و سازش در بیشتر پرونده‌های قضایی مردم در تمام استان‌های کشور برنامه ریزی شده است، گفت: نخستین دادگاه صلح تا یک ماه دیگر فعال می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

حسین معصومی همدانی، متخصص در فلسفه علم، تاریخ علم و تاریخ و ادبیات فارسی، با دعوت به رای به پزشکان، نقش بزرگی در ارتقای دانش پزشکی و بهبود خدمات درمانی دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طبق سنن سال‌های گذشته برنامه‌هایی ویژه روز مباهله آماده شده که در این باره می‌توان به «به افق آفتاب»، «صبح به وقت فرهنگ»، «باغ فردوس»، «مهربان باشیم»، «تا بیکران» و «پیام زنگی» اشاره کرد. رادیو ایران؛ به افق آفتاب برنامه اذانگاهی «به افق آفتاب» رادیو ایران همزمان با روز مباهله با حضور حجت الاسلام پویا مفرد به اهمیت و گرامیداشت این روز می‌پردازد....

وب‌گاه خبر آنلاین

بیست‌و چهارم ذی‌الحجه روز مباهله نام گرفته است، روزی که روز نزول آیه «تطهیر» است و خداوند بر ارزش‌ها و فضیلت‌های اهل بیت (ع) و جایگاه آنان در درک و شناخت اسلام مهر تأییدی دیگر زد. شبکه های مختلف رادیویی ویژه برنامه های متعددی را با هدف گرامیداشت این روز و تبیین اهمیت و اعمال آن تدارک دیده اند.

خبرگزاری تسنیم

جوادی، پژوهشگر، در یادداشتی به معنای نفس، مراتب و تفاوت آن با روح براساس آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت (ع) پرداخته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از سوالات پرتکرار از بعد از اعلام دور اول انتخابات ریاست‌جمهوری این است که کسانی که دور اول رای نداده‌اند می‌توانند دور دوم رای دهند؟

وب‌گاه ورزش سه

احمد محرز، سرمربی و کارشناس فوتبال عربستانی، معتقد است تیم ملی عربستان در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی کار دشواری خواهد داشت.

وب‌گاه ورزش سه

روبرتو دی زربی، سرمربی سابق برایتون، به عنوان سرمربی جدید المپیک مارسی انتخاب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس، گفت: هیچ مشکلی در تیم‌های پایه نداریم و طبق دستورات پیش می‌رویم. اکنون نیز طبق قوانین AFC تیم بانوان را تشکیل می‌دهیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس، گفت: هیچ مشکلی در تیم‌های پایه نداریم و طبق دستورات پیش می‌رویم. اکنون نیز طبق قوانین AFC تیم بانوان را تشکیل می‌دهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

کشیده شدن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به دور دوم، این پرسش را برای بسیاری مطرح کرده است: کسانی که در دور نخست این انتخابات در پای صندوق‌های رأی حاضر نشدند، می‌توانند در دور دوم رأی خود را به صندوق بیندازند یا نه؟