جمعه 30 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری تسنیم

نشریه وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام کرد که برخی از افراد باسابقه و برجسته پیشنهاد غول هوافضای آمریکا یعنی شرکت بوئینگ را برای مدیرعاملی و اداره آن رد کرده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مسابقات با VAR در فصل آینده توضیحاتی ارائه کرد و اظهار داشت که هیچ چیز قطعی نیست و امیدوار به انجام این کار هستیم.

وب‌گاه عصر ایران

فیلسوفان درباره «رویا» زیاد صحبت کرده‌اند اما اغلب از پرداختن به خود «خواب» به ویژه خواب‌های عمیق بی‌رویا سر باز زده اند. این شاید دلیل واضحی داشته باشد: کسانی که هدف فلسفه را پرورش حالت «بیداری مطلق» می‌دانند، احتمالاً خواب را نوعی دشمن تلقی می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

دانیال مرادی، سرپرست کمیته داوران، درباره برگزاری بازی فینال جام حذفی با VAR گفت: در بازی فینال حذفی با کمک خدا توانستیم یک بازی خیلی خوب و استفاده بهینه از VAR داشته باشیم. فلسفه وجودی تکنولوژی در فوتبال همین است.

خبرگزاری تسنیم

مناظره اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روز دوشنبه (28خرداد) با موضوع مسائل اقتصادی برگزار شد. آقایان خضریان و عطریانفر در قالب یک میزگرد انتخاباتی، عملکرد 6 کاندیدای حاضر در عرصه انتخابات در مناظره اول را مورد ارزیابی قرار دادند.

وب‌گاه ورزش سه

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیا، می‌گوید آن‌ها برای تبدیل شدن به تیم قدرتمند باید روشی که اسپانیا اجرا کرده را دنبال کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و ایتالیا در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شامگاه پنجشنبه از ساعت 22:30 به مصاف هم خواهند رفت. لوسیانو اسپالتی سرمربی تیم ملی ایتالیا در کنفرانس خبری پیش از این دیدار در مورد ترکیب احتمالی تیمش گفت: این را فردا به شما می‌گویم. روز قبل آن را فاش نمی‌کنم زیرا خبری در مورد ترکیب تیم مقابل ندارم....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر شورای نگهبان گفت: مردم آگاه و شریف ایران اسلامی با بررسی دقیق و ویژگی‌های نامزدها و همچنین انتخاب مسئولانه خود، انتخابات را به عاملی برای پیشرفت سریع‌تر کشور تبدیل کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، در مصاحبه‌ای اخیر با یک رسانه آلمانی، به زبان این کشور صحبت کرد. او در این مصاحبه درباره دوران بازی خود در آلمان، فلسفه زندگی و تجربیاتش در این کشور صحبت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر کشور با بیان اینکه امیدوارم حداکثر مشارکت اتفاق بیفتد، تصریح کرد: از همه سلایق و گروه‌های سیاسی می‌خواهیم در میدان باشند و مردم را به شرکت در انتخابات دعوت و تشویق کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در همایش روز ملی بسیج اساتید که در سالن همایش‌های دانشگاه انقلاب اسلامی برگزار شد، با تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: یاد و خاطره دانشمند برجسته جهان اسلام و مجاهد روز‌های سخت دفاع مقدس، شهید استاد دکتر مصطفی چمران را گرامی می‌داریم. وی افزود: طبیعتاً آینده هویت هر جامعه‌ای به قوت و شخصیت جوانان و اندیشمندان آن بستگی...

خبرگزاری تسنیم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، جزئیات برنامه این وزارت را برای بورسیه صنعت در رایزنی با اتاق بازرگانی و صنایع مختلف اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه گفت: توانسته‌ایم اقتدار با شکوه یک ملت را بر یک جهان دشمن آرایش یافته، تحمیل کنیم.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای نگهبان گفت: این روزها که فرصت تبلیغات نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است از نامزدها و همچنین طرفداران آنها این انتظار وجود دارد که بنای خود را بر صداقت و اخلاق بگذارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورای نگهبان گفت: نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان بنای خود را بر صداقت و اخلاق بگذارند.