جمعه 30 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه عصر ایران

آیا یک حلقه انگشتری می‌تواند انسانی عادل را به درنده‌ای ستمگر تبدیل کند؟ بستگی دارد! به اینکه این حلقه چه ویژگی‌هایی داشته باشد و البته، مهم‌تر از آن، به اینکه در انگشت چه فردی قرار بگیرد.

وب‌گاه ورزش سه

رمو فریلر، هافبک بولونیا، می‌گوید تیم ملی سوئیس آماده بازی با ایتالیا است و برای رویارویی با این تیم احساساتی نمی‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

قالیباف خطاب به هوادارانش گفت: بدانید که با چه کسانی امروز روبرو هستید؛ شما می‌دانید در طول این مناظرات من هرگز تنش ایجاد نکردم و ایجاد تنش کار ما نیست؛ شما دیدید من در 12 سال شهرداری تهران با دولت‌های مستقر اختلاف نظر داشتم ولی هرگز به خاطر منافع مردم وارد تنش نشدم.

وب‌گاه مشرق نیوز

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: موضوع مشارکت و حضور مردم در اولویت اصلی و مهمتر از این است که چه کسی انتخاب می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به مبادله زندانیان، گفت: افرادی که در مبادله با حمید نوری آزاد شدند، مجرمانی بودند که برابر قوانین جمهوری اسلامی محکوم شده بودند و با احزار مجرمیت در زندان به سر می‌بردند که بعد از فراهم شدن شرایط انتقال زندانیان، به کشور خود بازگشتند؛ پس بحث تبادل نبوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی درباره جزییات پرونده حمید نوری، آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال و مقابله با ساختارهای فسادزا چ توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه الف

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در خصوص پرونده باشگاه مس رفسنجان تاکنون 8 نفر بازداشت شدند که از این تعداد 4 نفر با قرار تامین آزاد شدند و 4 نفر در بازداشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی قوه قضاییه گفت: در خصوص پرونده باشگاه مس رفسنجان تاکنون 8 نفر بازداشت شدند که از این تعداد 4 نفر با قرار تامین آزاد شدند و 4 نفر در بازداشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

اصغر جهانگیر در رابطه با پرونده «حمید نوری» با بیان اینکه شاهد تحقق اراده حاکمیت و سیستم قضایی جمهوری اسلامی در بازگرداندن وی بودیم، گفت: اعتقاد داریم «حمید نوری» بدون ارتکاب جرمی و صرفا با گزارش‌های گروه منافقین دستگیر شده بود که با همکاری قوه قضاییه و وزارت امور خارجه به ایران بازگشت.

خبرگزاری دانشجو

جهانگیر، سخنگوی قوه قضائیه در پنجمین نشست سخنگو با اصحاب رسانه اظهار داشت: غدیر در حقیقت نشان دهنده این است که ما باید از سرچشمه‌های زلال معرفت دینی بهره‌مند شویم یا الفت و وحدتی که بین مسلمانان بوده است مجددا برگزار شود. نیاز است فلسفه غدیر به درستی تبیین شود تا چراغ راهی برای آیندگان شود. امیدواریم تنها به برگزاری جشن‌های غدیر اکتفا نکنیم، بلکه راه امام را در تمام ابعاد ادامه دهیم. وی...

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی کنید و تجربه بیاموزید برای دوره‌های دیگر. این پوششی‌های تکراری، تا کی می‌خواهند سوهان به روان مردم بکشند و از ذخیره اعتباری کشور خرج کنند؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

وقتی بچه‌ام از من دور شد، زنم از من دور شد، خانه‌ام تنها شد و من از تنهایی به حال مرگ افتادم و شب تا سحر توی اتاقم مثل یک دیوانه قدم زدم. مردم را شاد کردم، با مردم خندیدم و با مردم اشک ریختم اما برای من ناجوانمردانه زدند. هزار نسبت ناروا به من دادند.