جمعه 30 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه گسترش

یکی از اقدامات زیربنایی در آموزش و پرورش پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تدوین یک سند جامع به عنوان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود. این سند در آذرماه 1390، پس از سال‌ها فعالیت و پژوهش علمی، به تأیید مقام معظم رهبری رسید و رونمایی شد. این سند در سه بخش عبارت از فلسفه تربیت در جمهوری اسلامی ایران، فلسفه تربیت رسمی و عمومی در جمهوری اسلامی ایران، و رهنامه نظام تربیت رسمی و عمومی در جمهوری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

مدافع تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید با تفکر امیر قلعه‌نویی تیم ایران به دنبال کسب سه امتیاز در بازی برابر هنگ کنگ است.

خبرگزاری تسنیم

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت، چیزی که برای ملی‌پوشان فوتبال ایران اهمیت دارد برنامه‌های سرمربی این تیم است.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید با تفکر امیر قلعه‌نویی تیم ایران به دنبال کسب سه امتیاز در بازی برابر هنگ کنگ است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شجاع خلیل‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار برابر هنگ کنگ در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید با توجه به تغییرات کادر فنی حریف چقدر این تیم نسبت به جام ملت‌ها تغییر خواهد داشت، گفت: در فوتبال هر مربی سلیقه و فلسفه خودش را دارد، اما چیزی که برای ما اهمیت دارد برنامه‌های سرمربی خودمان است. وی افزود: هنگ کنگ تیم خوبی است و آن‌ها از خودشان کیفیت خوبی...

وب‌گاه ورزش سه

خوان لاپورتا دیروز در پاسخ به سوالی در مورد انتقال کیلیان امباپه به رئال گفت بارسا به لاماسیا تکیه دارد. اظهارنظری که با واکنش‌های منفی زیادی روبرو شد.

وب‌گاه ورزش سه

انتخاب ونسان کمپانی به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ، سوالات زیادی در مورد احتمال موفقیت او ایجاد کرده است.

خبرگزاری تسنیم

مراسم بزرگداشت احمدرضا معتمدی فیلمنامه نویس و کارگردان سینمای ایران در موزه سینما برگزار می شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

رئیس باشگاه بارسلونا به رقیب دیرینه این تیم هشدار داد و سعی کرد که خرید پر و سرصدای آنها را کم‌اهمیت جلوه دهد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه: دعاوی در صلاحیت دادگاه صلح، ترکیبی از دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده است و فلسفه وجودی دادگاه صلح، ایجاد و ترویج صلح و سازش در میان مردم است و شوراهای حل اختلاف در کنار این دادگاه می‌توانند از اطاله دادرسی جلوگیری کنند.

وب‌گاه ورزش سه

خوان لاپورتا رئیس بارسلونا در یک مصاحبه درباره پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید، اخراج ژاوی و استخدام هانسی فلیک توضیح داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه با اشاره به راه‌اندازی داداگاه صلح گفت: بر اساس قانون شورای حل اختلاف تا پایان سال آذرماه باید در سراسر کشور دادگاه‌های صلح برقرار شود.