جمعه 30 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق شنیده‌ها، برخی چهره های اصولگرا و مذهبی قم تلاش می کنند تا علی لاریجانی با صدور «حکم حکومتی»، به عرصه انتخابات بازگردد. اقتصادآنلاین نوشت: طبق شنیده‌ها، برخی چهره های اصولگرا و مذهبی قم تلاش می کنند تا علی لاریجانی با صدور «حکم حکومتی»، به عرصه انتخابات بازگردد. این اولین بار نیست که حکم حکومتی برای حضور افراد در انتخابات ریاست جمهوری صادر می‌شود. در انتخابات سال 84 نیز با پا در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری رویداد «وعده صادق» امروز 20 خرداد با حضور سعید لشگری معاون راهبردی استان‌های حوزه هنری، علی نادری رئیس شورای سیاستگذاری، ابوالفضل همراه و عبدالحمید قدیریان دبیران رویداد برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین علی نادری معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی هوافضای سپاه و رئیس شورای سیاست‌گذاری رویداد در ابتدای نشست گفت: خدا را شکر می‌گویم که زحمات...

وب‌گاه مشرق نیوز

پورمحمدی در سال 1402 در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نامزد شد که صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان در ابتدا رد شد و سپس مورد تأیید قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

معاونت علمی از "مجموعه‌های دانش‌بنیان مردم‌نهاد" رونمایی کرد در این مدل جدید، با هدف مردمی‌سازی نوآوری و جلب مشارکت مردم در شرکت‌های دانش‌بنیان، به دنبال حل مشکلات مناطق محروم، ایجاد اشتغال و توسعه زنجیره ارزش ظرفیت‌های بومی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

این هفته در موزه سینما بزرگداشتی برای فیلمساز و استاد فلسفه «احمدرضا معتمدی» برگزار می شود، فرهاد قائمیان بازیگر به عنوان دبیر جشنواره فیلم کوثر انتخاب شد، او پیش از این دبیر جشنواره تئاتر امام رضا (ع) بود و در مجموعه سینما هنر و تجربه شش فیلم مستند اکران می شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

الکساندر نوری که تنها سرمربی ایرانی‌الاصل تاریخ بوندسلیگا محسوب می‌شود، امیدوار است بتواند در ایران - سرزمین پدری خود - مشغول فعالیت شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

همان چیزی که انتظار می‌رفت، اتفاق افتاد و رؤیای ایران برای صعود به المپیک، جای خود را به کابوس خروج از لیگ ملت‌های والیبال داد.

خبرگزاری تسنیم

همان چیزی که انتظار می‌رفت، اتفاق افتاد و رؤیای ایران برای صعود به المپیک، جای خود را به کابوس خروج از لیگ ملت‌های والیبال داد.

وب‌گاه فرارو

به نظر می‌رسد نسل دهه زد ما برخلاف دهه شصتی‌ها که واقعا فکر می‌کردند مثلا یک شرکت هرمی می‌تواند برایشان ویلا و بنز و همسر زیبا به ارمغان بیاورد، واقع نگر هستند، جستجو می‌کنند و احتمال به پول رسیدن در بازی همستر را محاسبه می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتشارات سازمان جهاد دانشگاهی تهران، کتاب انسان و فناوری را به قلم محمد امین بنی تمیم، همزمان با برپایی سی و پنجمین دوره نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، چاپ و روانه بازار نشر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

علیرضا حقیقی می‌گوید کلین شیت هیچ ارزشی ندارد و ملاک برای او تعداد سیوهایش است که سال گذشته 110 سیو داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید سلمان سیدافقهی در نخستین کارگاه دوره گزینش مدرسه آفرینش‌های علمی استعداد‌های برتر با اشاره به اینکه در کنار همه پیشرفت‌ها و نوآوری‌های علمی که اتفاق افتاده وجه اجتماعی تاثیر علم و فناوری در زندگی بشر قابل تامل است، گفت: در انقلاب صنعتی کشور‌هایی که به فناوری و صنعت توجه ویژه‌تری داشتند از دست برتر در این حوزه برخوردار شدند و تقریبا از همان...

خبرگزاری تسنیم

آیا خود والدین زندگی را با سختی آغاز کردند که نسبت به ازدواج فرزندانشان سخت می‌گیرند؟ وقتی برای رضایت خدا ازدواج را آسان بگیریم، به طور قطع خدا هم در وقت خودش به ما رحم خواهد کرد؛ لذا علی (ع) فرمود «ارحَم تُرحَم»؛ یعنی رحم کن، تا به تو رحم شود».

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام کرد: 200 برنامه درسی در سال جاری در دانشگاه جامع علمی کاربردی بازنگری می‌شود.