جمعه 30 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه ورزش سه

برادر وحید امیری حرفهای جالبی بعد از قهرمانی در لیگ یک دارد: دبیر فلسفه و منطق که هرروز سر کلاس می‌رود و البته درس را اولویت زندگی خود قرار داده است.

وب‌گاه ورزش سه

جورجینیو، هافبک باتجربه ایتالیا، در مورد قهرمان تاریخی آتزوری در یورو 2020، عطش تکرار آن افتخار در تورنمنت پیش رو در آلمان و تغییرات تیم در چند سال گذشته صحبت کرد.

خبرگزاری تسنیم

حضور سرمربی پیشین بولونیا روی نیمکت یوونتوس قطعی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بابک نگاهداری در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی گزارش وزیر جهاد کشاورزی در مورد نحوه اجرای قانون خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی گفت: حمایت از بخش کشاورزی، دارای جنبه‌ها و اهداف مختلفی است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به خلق ارزش افزوده ناشی از ارتقای تولید و نیز دستیابی کشور به امنیت غذایی اشاره کرد. وی با اشاره به قانون خرید تضمینی محصولات...

خبرگزاری تسنیم

تشکل‌های شاهد و ایثارگر با صدور پیامی درگذشت بانو «عفت شجاع» همسر شهید «امیر سپهبد صیاد شیرازی» را تسلیت گفتند.

وب‌گاه عصر ایران

«فلسفه اپیکوری» که اغلب به عنوان نوعی لذت‌گرایی افراطی و بی‌بندوباری مورد بدفهمی قرار گرفته است، در واقع بر حذف درد و اضطراب از زندگی تأکید دارد و از فلسفه به عنوان نوعی درمان برای رسیدن به بالاترین لذت زندگی یعنی «آرامش ذهنی» استفاده می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

«گنجشک مفرغی» نوشته و کار شهرام کرمی؛ این‌روزها در سالن استاد سمندریان (تماشاخانه ایرانشهر) اجرا می‌شود. نمایشی که نسبت به آثار آخر نویسنده (پوتین‌های عمو بابا، خروس می‌خواند و چه کسی سهراب را کشت) رویکردی متفاوت و تازه‌تر را در پیش می‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، جلسات هیأت ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و با ارتقا مرتبه علمی 5 عضو هیأت علمی به استادی موافقت شد. در این جلسات با ارتقا مرتبه علمی شاهرخ حکمت عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، امین محمودی کبریا عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، علی محمدی ثانی کاخکی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی...

وب‌گاه ورزش سه

یورو 2024 از جمعه آینده (25 خرداد) با بازی آلمان و اسکاتلند در شهر مونیخ آغاز می‌شود و میزبان، خوشبینانه در رویای کسب عنوان قهرمانی است.

خبرگزاری تسنیم

سی و سومین شماره پژوهشنامه قرآن و حدیث به صاحب امتیازی انجمن علوم قرآن و حدیث ایران منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بی بی سی در مقایسه با گذشته در تولید محتوا تهی تر از هر زمان دیگری است و تمام کارفرمایان بی بی سی و اینترنشنال سردرگم و کلافه هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری دولت روحانی یکی از شش کاندیدای تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم است.

وب‌گاه ورزش سه

آریگو ساکی، سرمربی سابق میلان و تیم ملی ایتالیا از لوچانو اسپالتی، سرمربی فعلی این تیم حمایت کرده و گفته است که ایتالیا می‌تواند همه را در یورو غافلگیر کند.

وب‌گاه ورزش سه

عملکرد متزلزل تیم ملی در فاز دفاعی پس از جام ملت‌های آسیا همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه عصر ایران

مارکوس اورلیوس از سال 161 تا 180 میلادی امپراتور روم بود و یکی از بزرگترین فیلسوفان مکتب رواقی نیز به شمار می‌آمد. مارکوس در زمان چندین درگیری نظامی مهم و همچنین یک طاعون کشنده حکومت کرد. اما علی‌رغم این وقایع دشوار، فلسفه او، فلسفه آرامش و سکون بود. او در یکی از جملات قصار خود توصیه می‌کند: «شما تنها بر ذهن خود حاکم هستید نه بر رویدادهای بیرونی. اگر این را درک کنید، نیرو و توان خواهید...