جمعه 30 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ از تصمیم داور دیدار تیمش با ایران در اعلام پنالتی روی مهدی طارمی انتقاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان و نماینده سابق مردم شریف همدان در مجلس خبرگان رهبری ساعاتی پیش در بیمارستان قم جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا جمالزاده مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای سیاست‌های تحولی و کلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درخصوص بازنگری برنامه‌های درسی و با عنایت به فلسفه، رسالت و مأموریت همیشگی دانشگاه جامع علمی کاربردی مبنی بر طراحی، تدوین و اجرای دوره‌های مورد نیاز حال و آینده بازار کار و به هنگام سازی رشته‌های علمی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه شهر همدان و نماینده سابق مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ساعاتی پیش در بیمارستان قم درگذشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پنجمین نشست از دوازدهمین دوره کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان «نظریه مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر به صورت حضوری و مجازی در دانشگاه طلوع مهر قم برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین مهاجرنیا در این نشست گفت: اگر مجموعه آموزه‌های اسلام را به سه بخش دسته‌بندی کنیم،...

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله انتخابی جام جهانی، روز پنجشنبه در دیداری شبه‌تدارکاتی، موفق شد از سد تیم هنگ‌کنگ در کشور رقیب عبور کند تا مجموع امتیازاتش در گروه E این رقابت‌ها را به عدد 10 برساند و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به ازبکستان، در صدر جدول قرار بگیرد.

وب‌گاه فرارو

از این به بعد باید مراقب قلعه‌نویی بود تا به بهانه جوان‌کردن تیم، سبک بازی تیم ملی و نوسان در کسب نتایج و بازی‌های تماشاگرپسند را توجیه نکند. او یک سال به این دلیل که بازیکنان نیاز دارند با فلسفه کاری او آشنا شوند، منتقدان را مخالف خواند و حالا نباید یک سال دیگر هم به بهانه جوان‌گرایی، نوسان تیم ملی را توجیه کند

وب‌گاه مشرق نیوز

گفت‌وگو با حجت‌الاسلام علی ذوعلم درباره ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی توسط نامزدهارا در ادامه بخوانید.

وب‌گاه ورزش سه

بعد از آنکه خوان لاپورتا گفت بارسلونا به لاماسیا اعتماد دارد این باشگاه قررداد چند ستاره جوان آکادمی بارسا را تمدید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نوه امام تاکید کرد: مسأله انتخابات یک مسأله شرعی است و صرفا یک مسأله سیاسی نیست و حضرت امام مسأله «جمهوری اسلامی» را از روایات استخراج کردند. ایشان از روایت به روایت تمسک می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع میانی تیم ملی آرژانتین، لیساندرو مارتینز با نگاهی به بازی‌های دوستانه پیش رو مقابل اکوادور و گواتمالا، درباره شانس قهرمانی دوباره آرژانتین در کوپا آمریکا تابستان امسال صحبت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

ایلکای گوندوگان، ستاره بارسلونا، می‌گوید از پپ گواردیولا، یورگن کلوپ و توماس توخل به عنوان مربیان سابقش نکات زیادی را یاد گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: مجری می تواند با طرح 10 موضوع مشخص، شخص را از پستو بیرون بکشد و رقبا چالش کنند. این 10 موضوع عبارت‌اند از: 1. اقدام عاجل برای بهبود کاهش تورم 2. دخالت پلیس در نوع پوشش و نه یونیفورم‌های رسمی 3. احیای برجام 4. شوراهای عالی موازی با مجلس 5. زندانیان سیاسی 6. آزادی رسانه‌ها 7. سهمیه دانشگاه‌ها 8. تلویزیون خصوصی 9. فیلترینگ پیام‌رسان‌ها 10. یارانه نقدی.

وب‌گاه فرارو

بهترین بازیکن دیدار ایران و هنگ‌کنگ می‌گوید تیم ملی ایران با کنترل بیشتر بازی، نتیجه را به سود خود به پایان برد.