شنبه 31 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیم جوان و پرانگیزه‌ای در اختیار دارد و بازیکنانش باید در زمین عملکرد بهتری ارائه کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

هوش مصنوعی در رمزگشایی طومارهای باستانی خواندن خطوط میخی و نمایش ژئوگلیف‌ها موفق بوده است.

خبرگزاری تسنیم

فطریه که در روایات از آن با عنوان «زکاه الفطر» یاد می‌شود، سبب پاکی انسان از آلودگی‌های گناهان و خطاها می‌شود و از این جهت فرصت مناسب برای آن دست از روزه‌دارانی است که احساس می‌کنند خطاهای آنان در ماه مبارک رمضان مورد بخشش قرار نگرفته است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه تهران در شورای سیاستگذاری کنگره بین‌المللی قرآن و علم، بر ایجاد بستر مناسب و فضای باز برای تبیین تعامل قرآن و علم از سوی دانشمندان و محققان علوم مختلف تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی امروز سه‌شنبه - 21 فروردین ماه 1403 - در جریان چهارمین برنامه پاسخگویی برخط سازمان انرژی اتمی به تماس‌های تلفنی شهروندان به عنوان نخستین مهمان در سال 1403 در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حضور یافت و پاسخگوی طرح، نظرات، ایده‌ها، شکایت‌ها و درخواست‌های مردم در حوزه مأموریتی خود در سازمان حفاظت از محیط زیست شد. در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی در شورای سیاستگذاری نخستین کنگره بین‌المللی قرآن و علم که 30 و 31 اردیبهشت ماه 1403 با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود، با ادای احترام به شهدای مدافع حرم در دمشق و مدافعان امنیت در شرق کشور، گفت: «نقش قرآن در علم»، «علم و الهام از قرآن»، «قرآن و شبهات علمی»،...

وب‌گاه خبر آنلاین

جلسه رونمایی از نمایشنامه «راه طی شده» نوشته نصرالله قادری با حضور کورش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، نویسنده اثر و صادق رشیدی در سالن استاد صفارزاده برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

او راست می‌گوید. اسلام او و هم‌کیشانش، پیامبری دارد، که هیچ اثر و یادی از آن پیامبر در قرآن دیده نمی‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

سیدمحمد ناظم الشریعه و دستیارانش، انتخابی داشتند که فوتسال آسیا را به شوک فرو برد. این ترک ناگهانی، از شروط بزرگ تا دسیسه کویتی‌ها علیه سرمربی ایرانی بوده که تصمیم به جدایی غیرمنتظره آن‌ها انجامید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پژوهشگر حوزه انقلاب اسلامی گفت: به قول آقای آوینی، مسلمین برای دستیابی به اهداف اسلام چاره‌ای جز دستیابی به قدس شریف ندارند و راه قدس از کربلا می‌گذرد.

خبرگزاری تسنیم

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، قهرمان شدن آبی‌پوشان از اینکه تیم نکونام با چه سبکی بازی می‌کند، مهم‌تر است.

خبرگزاری تسنیم

اساسنامه جدید موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی با توشیح وزیر علوم، توسط معاون پژوهشی وزارت علوم و رییس کمیسیون پژوهش شورای گسترش ابلاغ شد.

خبرگزاری تسنیم

اسامی و جزییات ویژه برنامه‌های شبکه‌های مختلف رادیویی به مناسبت عید سعید فطر اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی فلسفه وجودی نوروز و رمضان را یکسان خواند و گفت: پژوهشگاه 17 عنوان کتاب با موضوع نوروز منتشر کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

محی‌الدین ابن‌عربی و ابن‌رشد دو ستون دوران طلایی فرهنگ اسلامی بودند که یک بار در ملاقاتی کوتاه، گفتگویی رازآلود و رمزگونه با یکدیگر داشتند. ملاقات آن‌ها را می‌توان نمادی از گفتگوی بین عقل‌گرایی فلسفی و تجربه عرفانی دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عید فطر، عید بر آمدن انسانی نو از خاکستر‌های خویشتن است، شبکه‌های مختلف رادیویی ویژه برنامه‌هایی را به این مناسبت تدارک دیده‌اند.