شنبه 31 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه خبر آنلاین

نتانیاهو برای متحد کردن شرکا و هم پیمانان خود به دفاع از اسرائیل تمایل به ورود ایران به جنگ ضداسراییلی دارد. چون وقتی امنیت اسرائیل به خطر می افتد تعهد ایالات متحده و اروپا باید عملی شود که برای حفظ امنیت اسرائیل باید کوشا باشند و وارد عمل بشوند.

وب‌گاه الف

وب‌گاه ورزش سه

در فاصله ده روز تا آغاز جام ملت‌های آسیا 2024، سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کویت و تمامی دستیاران ایرانی‌اش، پس از جلسه فوری با مسئولان فدراسیون فوتبال کویت، تصمیم به جدایی گرفتند

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: برخی از روی غرض‌ورزی به دنبال آن هستند که بر مسئولان ما خرده بگیرند و بهانه می‌کنند که همواره وعده انتقام داده شده درحالی که انتقام گرفته نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنامه‌های گفت‌وگومحور یا همان تاک شوها مخاطبان زیادی در سراسر جهان داشته و همواره یکی از برنامه‌های امتحان پس داده در جلب نظر مساعد مخاطبان به حساب می‌آیند. بخش مهمی از این موضوع به گستردگی مضامین قابل طرح در این قالب بازمی‌گردد که می‌تواند طیف‌های وسیع و متفاوتی از مخاطبان را هدف قرار دهد.

وب‌گاه عصر ایران

وینگ چون یکی از سبک‌های ورزش رزمی چینی است. این سبک دارای فلسفه ویژه و قدمت حدوداً 450 ساله است و بیشتر بر روی مبارزه به کمک ذهن، احساس، روح و جسم تأکید دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

پرویز بابایی، مترجم و نویسنده در 92 سالگی از دنیا رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پرویز بابایی، مترجم و نویسنده از دنیا رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرویز بابایی، مترجم و نویسنده دار فانی را وداع گفت. پرویز بابایی، مترجم و نویسنده در 92 سالگی از دنیا رفت. به گزارش عرشه آنلاین، پرویز بابایی در سال 1311 در تهران متولد شد. او نزدیک به 20 جلد کتاب ترجمه و تالیف کرد که از آن میان می‌توان از «تاریخ عرب در قرون جدید»، «لودیگ فوئر باخ و ایدئولوژی آلمانی»، «کانت و فلسفه معاصر»، «فلسفه تجربه‌گرا»، «از سقراط تا سارتر»، «فرهنگ اصطلاحات فلسفه»،...

خبرگزاری تسنیم

«چهارگاه» عنوان برنامه‌ای است با اجرای محمد اسماعیل آذر که با حضور حسام‌الدین سراج، حسن بلخاری و متین رضوانی هر شب در سحرهای ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

وب‌گاه فرارو

کریمی بیرانوند با اشاره به اینکه از 27 فروردین تا 4 اردیبهشت امتحانات شبه‌نهایی برگزار می‌شود، گفت: «امسال برای نخستین بار دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم باید در امتحانات نهایی شرکت کنند. به‌منظور آمادگی دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم برای حضور در امتحانات نهایی و کنترل استرس آن‌ها، برگزاری امتحانات شبه‌نهایی مصوب شد.»

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار نوروزی با مسئولان این دانشگاه بر لزوم فرهنگ‌سازی در عرصه اشتغال امید تاکید کرد و گفت: شعار امسال ترکیبی از سه مؤلفه نوآوری، اقتصادی و اجتماعی است.

خبرگزاری تسنیم

بررسی‌ها در بازار نشر کودک و نوجوان نشان می‌دهد که علاقه نوجوان ایرانی در سال گذشته به کتاب‌های ترجمه شده بیش از پیش شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنان توهین آمیز علیرضا پناهیان درباره پیامبر اسلام (ص) و امام علی (ع) با واکنش‌هایی روبه‌رو شده است.