شنبه 31 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه عرشه آنلاین

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت 12 فروردین ماه «روز جمهوری اسلامی»، شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» را نقشه راه دولت و ملت در سال 1403 و اهتمام عملی نسبت به آن را ضامن گشایش در مشکلات و مسائل اقتصادی کشور و عرصه معیشت و زندگی مردم و یاس و ناامیدی دشمنان دانست. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت 12 فروردین ماه «روز جمهوری اسلامی»، شعار «جهش تولید...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سال گذشته نمایش‌های بسیاری روی صحنه تئاتر رفت که در این گزارش پرطرفدارترین نمایش‌ها از «هفت خان اسفندیار» تا «تهران پاریس تهران» معرفی شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب «نبرد حق و باطل» از دیدگاه شهید مرتضی مطهری به نبرد حق و باطل، حق و باطل در جهان هستی، حق و باطل در جامعه و... می‌پردازد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت «روز جمهوری اسلامی»، 12 فروردین 58 را نقطه عطف درخشان و تعیین‌کننده در تاریخ ایران عنوان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت 12 فروردین ماه «روز جمهوری اسلامی»، شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» را نقشه راه دولت و ملت در سال 1403 و اهتمام عملی نسبت به آن را ضامن گشایش در مشکلات و مسائل اقتصادی کشور و عرصه معیشت و زندگی مردم و یاس و ناامیدی دشمنان دانست.

وب‌گاه عصر ایران

اختراع این کروموزوم گامی بسیار بزرگ در فراگیرشدن درمان‌های ژنتیکی است. اما امکان ایجاد انسان‌هایی ارتقا یافته را نیز فراهم می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی، شعار «جهش تولید و مشارکت مردم» را نقشه راه دولت و ملت دانست.

خبرگزاری تسنیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دز بیانیه ای تاکید کرد: بالنده‌تر از 45 سال گذشته به سمت ایران قوی حرکت می کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای با گرامیداشت 12 فروردین ماه «روز جمهوری اسلامی»، منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای با گرامیداشت 12 فروردین ماه «روز جمهوری اسلامی»، منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل کانون پرورش فکری گفت: سند راهبردی کانون در ذیل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تنظیم شده است و تمام برنامه‌ها بر اساس آن اجرا می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای با گرامیداشت 12 فروردین ماه «روز جمهوری اسلامی»، منتشر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی در این دیدار نوروزی گفت: مخاطب‌محوری، مرکزمحوری و نوجوان‌محوری خطوط کلی سیاست‌گذاری ما را در سال جاری تشکیل می‌دهد. وی ضمن تاکید بر تولی‌گری کانون و به حداقل رساندن تصدی‌گری آن گفت: سیاست اولیه ما بحث «مخاطب‌محوری» است. همچنان که وزیر آموزش و پرورش گفتند جمعیت ما میلیونی است و ما باید این...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هشت کتاب از 123عنوان کتاب بزرگسال یک نشر که در سال 1402تجدید چاپ شد، به چاپ بیش از 30 رسید.

وب‌گاه ورزش سه

آردا توران در مصاحبه‌ای با مارکا از رویای بازگشت به لالیگا به عنوان سرمربی گفت و اظهار امیدواری کرد که روزی در حد دیه گو سیمئونه موفق شود.