سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

سریال تلویزیونی حشاشین که شب‌های ماه رمضان در کشورهای اهل سنت پخش می‌شود، مورد توجه زیادی قرار گرفته است. این سریال به ماجراهای فرقه اسماعیلیه به رهبری حسن صباح می‌پردازد که در قرن یازدهم میلادی در بخشی از ایران حکومت می‌کرد و با سلجوقیان حاکم بر ایران در نبرد بود. اما آیا این سریال واقعیت تاریخی درباره این گروه را منعکس می‌کند؟ استاد ایرانی - بریتانیایی مرکز مطالعات اسماعیلیه توضیحات...

خبرگزاری تسنیم

کتاب خاطرات "رضای انقلاب" به قلم حجت‌الاسلام و المسلمین رضا فخرزاده از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ رسید و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور فرمانده کل قوا ظهر امروز در مراسم یادبود شهدای کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: حمله نظامی به کنسولگری و شهادت مستشاران که حضور آنان قانونی و با دعوت سوریه بود زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی است دیگر هیچ یک از سفارت‌های او در امنیت نیست و لذا تا حالا از ترس 28 سفارت خانه را تعطیل کرده است. مشاور فرمانده کل قوا ظهر امروز در مراسم یادبود شهدای کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: حمله...

خبرگزاری تسنیم

به منظور بررسی پیشرفت طرح‌های اولویت دار تعریف شده صنعت برق در استان‌های تهران، قم و البرز نشستی با حضور مدیرعامل شرکت توانیر و مدیران ارشد صنعت برق مناطق یاد شده در توانیر برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) با تاکید بر اهمیت مدیریت بار در منطقه تهران و استان‌های قم و البرز، لزوم آمادگی نیروگاه‌های منطقه برای عبور از تابستان را خواستار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رسانه ملی به منظور پوشش بدون نقص مراسم باشکوه راه‌پیمایی روز قدس با به‌کارگیری تمام امکانات، قاب‌های زیبایی از این رویداد را در معرض دید مخاطبان قرار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تهران، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب سه استان پرفروش سینمای ایران در سال گذشته بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هاشم میرزاخانی، مدیرعامل این موسسه درباره آمار فروش سینمای ایران در سال 1402 گفت: سینمای ایران در سال گذشته بیش از هزار و 240 میلیارد تومان فروش داشت که از این میزان فروش، بیش از 550 میلیارد و 483 میلیون تومان مربوط به تهران، بیش از 149 میلیارد و 164 میلیون تومان مربوط به خراسان رضوی و بیش از 107 میلیارد و 42 میلیون تومان مربوط به استان اصفهان است. وی...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل موسسه سینماشهر گزارشی تحلیلی از آمار فروش سینماهای ایران ارائه کرد. تهران، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب سه استان پرفروش سینمای ایران و «پردیس کوروش»، «پردیس ایران‌مال» و «پردیس هنر شهرآفتاب» به ترتیب سه سینمای پرفروش در سال گذشته بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله محمد عندلیب همدانی استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم در واکنش به سخنان توهین آمیز علیرضا پناهیان در مورد پیامبر اسلام (ص) و حضرت علی (ع) نوشت: پناه به خداوند می‌برم از هتاکی و بی ادبی و جسارت به ساحت مقدس نبی رحمت و محضر مبارک امیرالمؤمنین (علیهماالسلام) لقب گوشت تلخ سزاوار خود این گوینده جسور است. آیت الله محمد عندلیب همدانی استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم در واکنش به سخنان توهین...

وب‌گاه ورزش سه

عضو تیم ملی بدمینتون بانوان ایران گفت: با اینکه سهمیه لازم برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا را به دست آورده بودم اما فدراسیون اجازه شرکت در این رویداد را به من نداد.

وب‌گاه ورزش سه

از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند.

وب‌گاه 55 آنلاین

حسن صباح در سال 1050 میلادی در شهر ری به دنیا آمد. پدرش اهل یمن بود و مذهب اثنی عشری داشت. عده‌ای از مورخان محل تولد او را قم نوشته‌اند. حسن در کودکی وارد مدارس دینی شد و به تحصیلات مذهبی روی آورد. در آن زمان ری محل فعالیت اسماعیلی‌ها بود و حسن صباح تحت تاثر آن‌ها از هفده سالگی به این فرقه گروید.

وب‌گاه الف

مدیرکل امور اتباع استانداری قم با اشاره به حضور بیش از 230 هزار تبعه و مهاجر خارجی از 120 کشور جهان در قم گفت: تمامی افراد مقیم در استان قم چه ایرانی چه غیر ایرانی باید نقش و وظیفه اصلی خود را در توسعه همه‌جانبه استان را به نحو احسن انجام دهند.

وب‌گاه ورزش سه

از آخرین باخت حامد لک در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال نزدیک به شش سال می‌گذرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با همکاری و مشارکت مردم زمین خواری در استان های چهارمحال و بختیاری، البرز، گیلان، قم و زنجان به صفر رسیده است.