سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسجد سپهسالار مجاور ساختمان قدیمی مجلس شورای ملی، در خیابان بهارستان قرار دارد که پس از انقلاب جمهوری اسلامی با نام مسجد شهید مطهری نیز شناخته می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویر زیر از مسجد سپهسالار در سال 1325 است. مسجد سپهسالار مجاور ساختمان قدیمی مجلس شورای ملی، در خیابان بهارستان قرار دارد، این مسجد پس از انقلاب جمهوری اسلامی با نام مسجد شهید مطهری نیز شناخته می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با همکاری و مشارکت مردم زمین خواری در استان های چهارمحال و بختیاری، البرز، گیلان، قم و زنجان به صفر رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویر زیر عکسی از خیابان نادری است، این خیابان بعدها به نام خیابان جمهوری اسلامی تغییر نام داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جامعه ایستاده جامعه‌ای است که اقتصاد آن سالم باشد. اگر 100 تا مسجد، 50 تا حسینیه، 10 تا حوزه علمیه و صدها نهاد مذهبی بسازید، ممکن است به لحاظ روحی احساس خوبی داشته باشید. ولی جامعه وقتی سر پا می‌شود که اموالش دست انسان‌های کارشناس و نخبه باشد. اصلا عصاره فرهنگ انبیاء و عنصر دین برای این است که جامعه روی پایه‌های عدالت و قسط قرار بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی خمینی گفت: در شورای نگهبان اول گرفتن کارت مالیاتی برای کسانی که می‌خواهند تجارت کنند را خلاف شرع می‌دانستند. اگر می‌خواستند ثبت ازدواج و طلاق را اجبار کنند که در دفاتر رسمی ثبت شود، می‌گفتند خلاف شرع است. در احیای زمین‌های موات گفتند هرکس بخواهد می‌تواند زمین‌های موات را احیاء کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تاکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت اسرائیل دمشق قدردانی و تاکید کرد که پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن اسرائیل به فضل الهی تحقق خواهد یافت.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: در سال گذشته شاخص اهدای خون کشور نزدیک به 5 درصد رشد داشته و در کل کشور 2 میلیون و 327 هزار و 977 واحد خون اهدا شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن‌شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آیین‌های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی کرد.

وب‌گاه الف

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن‌شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آیین‌های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تاکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت.

خبرگزاری تسنیم

بعد از میادین "سراجه" در قم و "شوریجه" در خراسان رضوی، "مختار" در استان کهکیلویه و بویراحمد، به عنوان سومین مخزن ذخیره‌سازی گاز طبیعی ایران توسعه خواهد یافت.

خبرگزاری تسنیم

سپاه در پیامی از حضور دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تاکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی حضور آگاهانه، حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آیین های تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر شهدای جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تقدیر و تشکر صادر کرد. متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم خدای بزرگ را خاضعانه شاکریم که ملت عظیم‌الشأن...