سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه فرارو

در کاشان اقامت‌گاه‌ها و هتل‌ها و هم‌چنین مهامنسرا‌های زیادی در دسترس مسافران است. شما می‌توانید به صورت اینترنی هتل رزرو کنید و یا وقتی به مقصد رسیدید مناسب‌ترین اقامت‌گاه را انتخاب کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمعیت هلال احمر در برنامه صف اول به بیان توضیحاتی درباره اقدامات این جمعیت در سیل سیستان و بلوچستان، حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، زلزله ترکیه، کمک به مردم غزه پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از افزایش نرخ تاکسیرانی در استان قم گفت: گزارش‌هایی مبنی بر افزایش بی‌رویه نرخ کرایه تاکسی‌ها در قم به دست ما رسیده که این مساله سبب نارضایتی مردم شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از افزایش نرخ تاکسیرانی در استان قم گفت: گزارش‌هایی مبنی بر افزایش بی‌رویه نرخ کرایه تاکسی‌ها در قم به دست ما رسیده که این مساله سبب نارضایتی مردم شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: با وجود افزایش سطح تردد در جاده ها به نسبت سال گذشته، تعداد جانباختگان حوادث ترافیکی 27 درصد کاهش پیدا کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله اعرافی گفت: همه کسانی که صلاحیت صدور فتوا دارند با صدور اعلامیه صریح، هر گونه رابطه با رژیم صهیونیستی را در هم شکسته و خرید کالاهای آنها را ممنوع کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: براساس آخرین آمارها، نزدیک به 890 هزار خودرو همچنان به تهران بازنگشته‌اند که انتظار داریم در روزهای آتی این برگشت انجام شود.

وب‌گاه گسترش

کاشان به عنوان یکی از شهرهای کهن و دیدنی ایران، مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است که برنامه‌ای برای بازدید از این شهر زیبا دارند. این شهر به عنوان شهر خانه‌های تاریخی، شهر گل و گلاب، دارالمونین و پایتخت فرش جهان شناخته می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده‌ها گفت: آمار نگران کننده تصادفات در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، خوزستان، اصفهان، فارس و خراسان رضوی به ثبت رسیده است. وی در خصوص وضعیت جاده‌ها افزود: کماکان جریان سفرهای نوروزی ادامه دارد اما با توجه به نزدیک شدن به پایان ایام تعطیلات الگوی سفر به...

وب‌گاه عصر ایران

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: ما فقه معماری و فقه شهرسازی داریم همانطور که فقه پزشکی و فقه اقتصاد داریم، اما معماری اسلامی و شهر اسلامی همانند طب اسلامی و اقتصاد اسلامی حرف غلطی است!

خبرگزاری میزان

مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، به همراه آیین معنوی و روحانی دعای جوشن کبیر، ذکر استغفار و قرآن به سرگرفتن شامگاه شنبه (11 فروردین 1403) در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (َع) بر لزوم تناسب عمران و آبادی شهر قم با توجهی که بدان وجود دارد تاکید کرد و افزود: واضح است قم باید از حیث عمران و آبادی خیابان‌ها، کوچه‌ها، ساختمان‌ها با معیار های روز دنیا که متناسب با ارزش های دینی ما باشند مطابقت کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاشان از شهرهای کهن و دیدنی ایران است و مقصد گردشگران داخلی و خارجی زیادی است، که برنامه‌ای برای سفر به این شهر زیبا دارند. به کاشان شهر خانه‌های تاریخی، شهر گل و گلاب، دارالمونین و پایتخت فرش جهان هم می‌گویند.

وب‌گاه خبر آنلاین

با وجودی که آیت الله بروجردی دین را از سیاست جدا نمی‌دانستند اما فتاوای مذهبی و موضع‌گیری‌های سیاسی ایشان در عصر پهلوی پسر موجب شد عده ای ایشان را مرجع تقلیدی محافظه کار و دسته ای دیگر مرجع تقلیدی فعال در حوزه سیاسی بدانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عبدی در واکنش به گزارش خبرگزاری دولت نوشت: چون رویشان نمی‌شود که بگویند دلار را می‌خواهند به 100هزار تومان برسانند به این صورت بیان شده است.