دوشنبه 16 مهر 1403

مادر شهیدان «فرزین» به فرزندان شهیدش پیوست

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مادر شهیدان «فرزین» به فرزندان شهیدش پیوست

تهران - ایرنا - حاجیه خانم «حشمت زندی آتشبار» مادر شهیدان والامقام «علی و حسن فرزین»، پس از گذشت سال‌ها درد و رنج دوری از فرزندان شهیدش، دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

به گزارش روز شنبه بنیاد شهید وامور ایثارگران، دانشجو و طلبه شهید حسن فرزین در تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه 1338 در اصفهان به دنیا آمد و سرانجام در تاریخ دوم فروردین‌ماه 61 در عملیات فتح المبین در اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. طلبه شهید علی فرزین نیز در تاریخ سوم فروردین‌ماه 1337 در اصفهان به دنیا آمد و سرانجام در تاریخ دوم فروردین‌ماه 61 بر اثر اصابت ترکش خمپاره به پهلو در عین‌خوش به فیض شهادت نائل آمد.

«محراب مرادی» جانباز 70 درصد به یاران شهیدش پیوست

جانباز گرانقدر دفاع مقدس «محراب مرادی»، پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جنگ به یاران شهیدش پیوست. این جانباز معزز متولد سال 1348 بود و در 13 فروردین سال 1367 در منطقه بیاره عراق از ناحیه چشم‌ها، پوست و دستگاه تنفسی جانباز و پس از سالها تحمل درد و رنج بر اثر عوارض ناشی از گازهای شیمیایی به شهادت رسید. برادر وی شهید «نعمت الله مرادی» نیز در سال 1365 در عملیات کربلای 2 به شهادت رسید. پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمد ناطقی» تشییع شد

آیین تشییع شهید مدافع حرم «محمد ناطقی»، با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهیدپرور شهرری برگزار شد. شهید محمد ناطقی پس از 5 سال مجاهدت بر علیه تکفیری‌های داعش در سوریه در روزهای پایانی سال 98 در 22 سالگی به شهادت رسید.

*س_برچسب‌ها_س*
مادر شهیدان «فرزین» به فرزندان شهیدش پیوست 2
مادر شهیدان «فرزین» به فرزندان شهیدش پیوست 3