شنبه 1 اردیبهشت 1403

متهمان سرقت میلیاردی طلا در مشهد به دام افتادند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
متهمان سرقت میلیاردی طلا در مشهد به دام افتادند

مشهد - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم پرونده سرقت 240 میلیارد ریال طلا از خانه مسکونی در مشهد دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار ابراهیم قربان زاده افزود: در پی گزارش سرقت مقادیر زیادی طلا و ارز خارجی از یک خانه مسکونی در محدوده خیابان کوهسنگی مشهد به فوریتهای پلیسی 110، دستور لازم برای بررسی پرونده صادر و کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با ردزنی، متهم موردنظر را در یکی از روستاهای حاشیه شهر مشهد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم در بازجویی های ابتدایی به بزه انتسابی با همکاری دوستانش اعتراف و دستگیری سایر متهمان در دستور کار قرار گرفت.

قربان زاده افزود: ماموران انتظامی با اقدامهای اطلاعاتی، سه متهم دیگر را حوالی روستای میامی در حال بازگشت به مشهد دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های به عمل آمده ضمن اعتراف به سرقت، 2 همدست دیگر خود را نیز معرفی و پس از دستگیری این 2 متهم، در بازرسی از مخفیگاه آنان هفت کیلو و 300 گرم شمش طلا، 15 هزار دلار و یورو، یک دستگاه لپ‌تاپ، 10 دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی گردنبند طلا به ارزش 240میلیارد ریال کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با بیان این که در این عملیات 6 متهم دستگیر و اموال مسروقه کشف و تحویل مالباخته شده است گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

*س_برچسب‌ها_س*