یک‌شنبه 8 مهر 1403

مجمع انتخابات 10 هیأت ورزشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مجمع انتخابات 10 هیأت ورزشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

یاسوج - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجمع انتخابات 10 هیأت ورزشی این استان به منظور تعیین رؤسای آنها تا پایان امسال برگزار می شود.

سید محمدتقی علوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این 10 هیأت ورزشی شامل تیراندازی، اسکی، جودو، هندبال، تیروکمان، کونگفو، انجمن های ورزشی، سه گانه، دوچرخه سواری و والیبال است.

وی افزود: هماهنگی های لازم با فدراسیون های مربوطه برای برگزاری مجمع انتخابات این 10 هیأت ورزشی کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مجمع انتخابات هیأت تیراندازی این استان ساعت 11 صبح پنجشنبه 22 خردادماه 1399 برگزار می شود.

علوی عنوان کرد: اشکان طاهری و عمران عالی منش برای تصدی پست ریاست هیأت تیراندازی کهگیلویه و بویراحمد کاندیدا شده و در این مجمع با یکدیگر رقابت می کنند.

وی ابراز داشت: مکان برگزاری مجمع انتخابات هیأت تیراندازی کهگیلویه و بویراحمد سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان این استان است.

علوی گفت: اوایل امسال تاکنون مجمع انتخابات 2 هیأت ورزشی کهگیلویه و بویراحمد شامل گلف و پزشکی، ورزشی برگزار و رؤسای آنها تعیین شده است.

افزون بر 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

*س_برچسب‌ها_س*