یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی این هفته کنداکتور خود را متناسب با عید تنظیم کرده و عیدانه‌ای خاص به مناسب ولادت پیامبر اسلام برای مخاطبان خود درنظر گرفته‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید حسن خمینی گفت: توهین وتحقیر، جز عصبانی کردن و دامن زدن به شعله هایی که نه شیعه و نه سنی را می خواهند، فایده ای ندارد و تعبیر بسیار لطیف رهبر معظم انقلاب در عناوین «شیعه انگلیسی» و «سنی آمریکایی» در همین زمینه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یادگار امام با برشمردن شروط و لوازم «گفت‌وگو» گفت: گفت و گو برای مجاب کردن همدیگر نیست، بلکه برای پرداختن به دردهای مشترک و یافتن راهکار برای این مشکلات است.

خبرگزاری مهر

سه هزار نفر از معلمان سراسر کشور در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب، بر ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دشمنان انقلاب اسلامی ایران نیز اعم از ریگان، بوش پدر، صدام‌، رجوی و... در طول چهل و چندسال گذشته بارها خواب و خیال براندازی این نظام نبوی را در سر پروراندند اما همه آنها خوراک مار و مور شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آشوب‌های این روزها یک پیام روشن و خالی از ابهام در خود دارد و آن اینکه کفگیر دشمن به ته دیگ خورده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه خواب و خیال خام دشمنان برای ناامنی کشور تعبیر نمی‌شود، گفت: نیروهای پلیس برای دفاع و صیانت از حریم امنیت مردم، مدبرانه و مقتدرانه مجاهدت می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: باید علاوه بر آموزش فنون و علوم نظامی به جوانان دوره خدمت، شرایطی را ایجاد کرد که روحانیون و مبلغان سازمان عقیدتی سیاسی هم با آحاد مختلف سربازان، ارتباط نزدیک و بی‌واسطه برقرار کنند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با گرامیداشت یادروز حافظ گفت: نام حافظ بزرگ در همه جا جزیی از نمادهای تمدنی ایران است؛ هر جا نام ایران و تمدن پرشکوه ایران اسلامی است با نام بزرگان فرهنگ و هنر به ویژه حافظ گره خورده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر نخستین کنگره ملی شعر وحدت اسلامی، از ارسال اشعار بیش از 700 شاعر اهل تسنن و تشیع در این کنگره خبر داد.

وب‌گاه الف

3 هزار نفر از معلمان کشور در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب بر تداوم نقش‌آفرینی خود در رسیدن به تمدن نوین اسلامی و حفظ و حراست از اندیشه‌های دانش‌آموزان تأکید کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزها و شب‌ها از پی یکدیگر می‌روند، اما عهد و پیمان ما با شما کهنه نخواهد شد. ما به یاد شهدای معلم این انقلاب و بر اساس وظیفه مُسلم‌مان خیال خام غارت میهن عزیزمان را که با هجوم دشمنان به دین و فرهنگ اصیلمان نمایان شده است، ناکام خواهیم گذاشت.