یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری تسنیم

گوشه‌هایی از بازدید رهبر انقلاب از پشت صحنه فیلم سینمایی محمد رسول‌الله (ص) ساخته مجید مجیدی که در سال 1391 صورت گرفته است منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده خبرگان با اشاره به حوادث اخیر گفت: دشمنان برای براندازی نظام اسلامی هر روز در اتاق های فکرشان به دنبال بهانه جدید برای آشوب هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - علم امام صادق (ع)، تشنگان علوم غیردینی را نیز سیراب می‌کرد و شعاع پرتو دانش آن حضرت از منطقه حجاز و عراق فراتر رفته و افراد را از ممالک دیگر به سمت مدینه می‌کشاند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با عید بزرگ میلاد باسعادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع)، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.

وب‌گاه گسترش

سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در سی و ششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.

وب‌گاه عصر ایران

نظام استکبار همواره تلاش کرده که از مزیت این قدرت بهره‌مند شده و در مقابل مانع از حضور سایر کشورها در استفاده از منافع حاصل از فناوری‌ها شود و اکنون به‌شدت موضوع جلوگیری از انتقال فناوری‌ها را دنبال کرده و دسترسی کشورهای گوناگون جهان به فناوری‌هایی که مزیت ایجاد می‌کنند را محدود می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با عید بزرگ میلاد باسعادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع)، سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایمان به رسالت و عشق و محبت به حضرت محمد (ص)، اکسیر حیات و سعادت ابدی برای بشریت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

همزمان با عید بزرگ میلاد باسعادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع)، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.

خبرگزاری مهر

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: نظام جمهوری اسلامی در مقابل قدرت‌ها تسلیم نشد و ایستاد و اکنون به درخت تناوری تبدیل شده که حتی تصور «کَندن» آن نیز امکان پذیر نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رهبر انقلاب اسلامی اظهار داشتند: نظام جمهوری اسلامی است که در مقابل قدرتها تسلیم نشد و ایستاد و اکنون به درخت تناوری تبدیل شده است که حتی تصور «کَندن» آن نیز امکان پذیر نیست.

خبرگزاری دانا

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: روزگاری دولت این نظام فرهنگ را به بهانه توسعه رها کردند و دشمنان با صد‌ها برنامه رادیویی و تلویزیونی برای تسلط بر اذهان و افکار ملت ایران به صف شده بودند.