یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه مشرق نیوز

روزها و شب‌ها از پی یکدیگر می‌روند، اما عهد و پیمان ما با شما کهنه نخواهد شد. ما به یاد شهدای معلم این انقلاب و بر اساس وظیفه مُسلم‌مان خیال خام غارت میهن عزیزمان را که با هجوم دشمنان به دین و فرهنگ اصیلمان نمایان شده است، ناکام خواهیم گذاشت.

خبرگزاری دانا

روزها و شب‌ها از پی یکدیگر می‌روند اما عهد و پیمان ما با شما کهنه نخواهد شد. ما به یاد شهدای معلم این انقلاب و بر اساس وظیفه مُسلم‌مان خیال خام غارت میهن عزیزمان را که با هجوم دشمنان به دین و فرهنگ اصیلمان نمایان شده است، ناکام خواهیم گذاشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محفل شعر زنان انقلاب اسلامی با شعرخوانی فاطمه نانی‌زاد، راضیه جبه‌داری، راضیه مظفری، عاطفه جوشقانیان، پروانه علی‌پور، فرشته حسینی و سمیراسادات جعفری پنج‌شنبه، 21 تیرماه 1401 به همت واحد فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می‌شود. این محفل شعرخوانی با اجرای فضه‌سادات حسینی و در سالن آمفی تئاتر سازمان بسیج دانشجویی برپا خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

روزها و شب‌ها از پی یکدیگر می‌روند اما عهد و پیمان ما با شما کهنه نخواهد شد. ما به یاد شهدای معلم این انقلاب و بر اساس وظیفه مُسلم‌مان خیال خام غارت میهن عزیزمان را که با هجوم دشمنان به دین و فرهنگ اصیلمان نمایان شده است، ناکام خواهیم گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اسبق امور خارجه و دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در مقاله‌ای تفصیلی با نگاه به وقایع و ناآرامی‌های اخیر در کشور، به مسئله حفظ ایران در برابر تجزیه و حراست علمای بزرگ در طول تاریخ از منافع ملی پرداخته است.

وب‌گاه الف

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ارتش به‌عنوان ستون استوار نیروهای مسلح، جمعیت عظیمی از سربازان و افسران را در خود جای داده و به معنای حقیقی کلمه مصداق یک جامعه دینی کوچک است.

وب‌گاه مشرق نیوز

روابط عمومی اطلاعات سپاه خراسان جنوبی از دستگیری 10 نفر از عوامل شعارنویسی در استان خبرداد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر عامل مؤسسه همشهری گفت: هر کجا اهل حق ساکت باشند، اوباش کار را در دست می‌گیرند و جایی که اوباش کار را در دست بگیرند اساسا باطل روی می‌آید. لازم نیست فعال رسانه‌ای باشیم ولی باید به اندازه خود تلاش کنیم و حق را سردست بگیریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی‌اکبر ولایتی وزیر اسبق امور خارجه و دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در مقاله‌ای تفصیلی با نگاه به وقایع و اغتشاشات اخیر در کشور، به مسئله حفظ ایران در برابر تجزیه و حراست علمای بزرگ در طول تاریخ از منافع ملی پرداخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: ولایتی تاکید کرد: هوشیاری در برابر جریان استعماری، حفظ وحدت و انسجام برای رفع برخی سوءتفاهمات و مشکلات داخلی توسط ملت در درون خود و خانواده، جلوگیری از مداخله خارجی و توجه به این که دشمنان همواره در تلاش برای سوء استفاده از وقوع برخی رویدادها در جهت تامین منافع خود هستند که خدای ناکرده برای کشور و ملت می تواند خسارات جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد ضرورتی انکارناپذیر است.

خبرگزاری دانا

دکتر تدین گفت: در راستای طرح های توسعه ای و برند سازی بیمارستان امام حسین علیه السلام در جنوب خراسان رضوی، بخش تخصصی چشم پزشکی این مرکز درمانی با هزینه بری 3 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همه امید ما به کودکان امروز سرزمینمان است که آموزش، پرورش و تربیت صحیح آنها، ایران عزیز ما را در آینده سربلندتر از امروز، به جایگاه واقعی خود خواهد رساند.

خبرگزاری دانا

محمد جوانی با اشاره به اینکه نوجوانان در تیررس ترور رسانه‌ای دشمن هستند، گفت: یک عده مرده‌خوار سیاسی به دنبال سوژه‌ای برای سیاسی کردن ماجرای خانم امینی و تاخت و تاز در این میدان بودند.