دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری دانا

رئیس‌کل‌دادگستری فارس با اشاره به شهادت دو مأمور سپاه و بسیج در شهر بیرم فارس از تشکیل پرونده قضایی برای قاتلان این مدافعان امنیت خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حطیب جمعه مشهد کفت: از همه این‌ها بدتر، خواص بی‌بصیرتی هستند که برخلاف مزدوران و فریب‌خوردگان، به میدان آمده‌اند و برخی حتی خدا و پیامبر را قبول ندارند. ثمره فعالیت‌هایشان هم همان حرفی است که سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری اخیر خود مطرح کرد و به‌صراحت اعلام داشت که آشوب‌های اخیر در ایران باعث شده تا دیگر نیازی به برجام نداشته باشیم و امیدها به همین ناآرامی‌ها دوخته...

خبرگزاری دانا

سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در سی‌وششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح (جمعه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی گفت: یکی از مسئولان امنیت تعریف می‌کرد که عده زیادی از کسانی که بازداشت شده بودند، آب می‌خواستند، غذا می‌خواستند اما هیچ‌کدام یک مهر برای نماز نخواسته‌اند که نشان می‌دهد این افراد از اساس دغدغه دین ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: آیت الله حسینی گفت: چهار تا آدم فریب خورده فکر می کنند که می توانند پایه های این انقلاب را سست کنند آنها در اشتباه هستند؛ همچنان که امام فرمود اینقدر هزینه نکنید خودتان را اذیت نکنید که چیزی عایدتان نمی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمه مشهد گفت: خواص بی‌بصیرت برخلاف مزدوران و فریب‌خوردگان، به میدان آمده‌اند و برخی حتی خدا و پیامبر را قبول ندارند. ثمره فعالیت‌هایشان هم همان حرفی است که سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری اخیر خود مطرح کرد و به‌صراحت اعلام داشت که آشوب‌های اخیر در ایران باعث شده تا دیگر نیازی به برجام نداشته باشیم و امیدها به همین ناآرامی‌ها دوخته شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

حمله سگ های ولگرد در یکی از باغ‌های خورهه محلات به پیرمرد کارگر، موجب جراحات سنگین به او شد.

وب‌گاه عصر ایران

با برخی از عراقی ها که در منازل آنها هم سخن می‌شدیم چنان تحلیل قوی از جمهوری اسلامی داشتند که حیرت زده می‌شدیم آنها جریان های انحرافی و آل سعود را به خوبی می‌شناسند و نسبت به انقلاب ما احساس مسئولیت می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

امروز نه تنها از دنیا عقب نیستیم بلکه با سرعت پیش می‌رویم و این از الطاف‌قرآن است، ایران نمی‌خواهد به کسی حمله کند اما قرآن می‌فرماید اگر دشمن به شما حمله کرد شما هم مقابله به مثل انجام وظیفه کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی در ابتدای دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت با مقام معظم رهبری گفت: دشمنان ایران در اغتشاشات اخیر نیز به دنبال ایجاد زحمت برای کشور بودند اما مردم با صبر و ایستادگی همچون گذشته آنها را ناکام کردند.

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه قم افزود: این کنفرانس وحدت نباید به یک بیانیه خلاصه شود و باید کاری عملی و اجرایی کرد و بیداری لازم در جهان اسلام رخ داد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام پیریایی گفت: باید با تاسی از پیامبر اکرم (ص) وحدت را حفظ کنیم و این هفته فرصتی برای مسلمانان است که با تاسی از آنها اتحاد حفظ شود.

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه احداث سد معشوره لرستان را متحول می‌کند، گفت: تسریع در روند سدسازی ضروری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد گفت: پاسداری از اصول و عناصر همبستگی اجتماعی رسالت پلیس است و آن‌ها میخواهند پلیس مقتدر برای حراست از این اصول در حوزه وظایف قانونی خویش در کشور ما حضور نداشته باشد.