دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با عید بزرگ میلاد باسعادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع)، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.

وب‌گاه گسترش

سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در سی و ششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.

وب‌گاه عصر ایران

نظام استکبار همواره تلاش کرده که از مزیت این قدرت بهره‌مند شده و در مقابل مانع از حضور سایر کشورها در استفاده از منافع حاصل از فناوری‌ها شود و اکنون به‌شدت موضوع جلوگیری از انتقال فناوری‌ها را دنبال کرده و دسترسی کشورهای گوناگون جهان به فناوری‌هایی که مزیت ایجاد می‌کنند را محدود می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با عید بزرگ میلاد باسعادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع)، سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایمان به رسالت و عشق و محبت به حضرت محمد (ص)، اکسیر حیات و سعادت ابدی برای بشریت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

همزمان با عید بزرگ میلاد باسعادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع)، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.

خبرگزاری مهر

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: نظام جمهوری اسلامی در مقابل قدرت‌ها تسلیم نشد و ایستاد و اکنون به درخت تناوری تبدیل شده که حتی تصور «کَندن» آن نیز امکان پذیر نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رهبر انقلاب اسلامی اظهار داشتند: نظام جمهوری اسلامی است که در مقابل قدرتها تسلیم نشد و ایستاد و اکنون به درخت تناوری تبدیل شده است که حتی تصور «کَندن» آن نیز امکان پذیر نیست.

خبرگزاری دانا

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: روزگاری دولت این نظام فرهنگ را به بهانه توسعه رها کردند و دشمنان با صد‌ها برنامه رادیویی و تلویزیونی برای تسلط بر اذهان و افکار ملت ایران به صف شده بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیت‌الله رمضانی به برنامه دشمنان برای تبدیل 56 کشور مسلمان جهان به 200 کشور کوچک تجزیه یافته اشاره و اظهار کرد: هدف از این تجزیه، تضعیف قدرت مسلمانان برای به استعمار کشیدن آن‌هاست؛ دشمن این سیاست را در عراق، ترکیه و ایران دنبال کرده و می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

مؤسس مرکز اسلامی "باب العلم" در ژوهانسبورگ به مهم‌ترین عامل وحدت‌بخش در سیره پیامبر صلی الله علیه و آله و امام صادق علیه‌السلام اشاره کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:

خبرگزاری تسنیم

در سالروز با سعات میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) جشن بزرگ رسول مهربانی و لبخند در تهران برگزار می‌شود.