یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری مهر

یک بار هم نشده بود نمازت قضا شود اما حالا نه می‌توانستی به مسجد بروی و نه به خانه برگردی دو ساعتی می‌شد که همانطور آواره وسط کوچه نشسته بودی و اشک می‌ریختی.

خبرگزاری دانا

جشن ازدواج آسان به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) به همراه توزیع 150 سری کمک جهیزیه و 500 بسته کمک معیشتی و 500 بسته لوازم التحریر برا نیازمندان برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جمعی از نیروهای پلیس پایتخت در شب میلاد رسول اکرم (ص) جمعی از نیروهای پلیس پایتخت در شب میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور در میدان حضرت ولیعصر (عج) از رهگذران پذیرایی و به شهروندان تهرانی گل هدیه کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهاب حسینی به مناسبت روز جهانی دختر، تصویری معنادار از یکی از فیلم هایش منتشر کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امام صادق (ع) از قول پیامبر اکرم (ص) فرمودند: اگر یک بار به پیغمبر (ص) سلام فرستاده شود تمام عالم بر فرستنده صلوات، درود می‌فرستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم سینمایی محمد رسول‌الله (ص) به زندگی دوران کودکی حضرت محمد (ص) و رویدادهای مختلف این دوران می پردازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علما و شخصیت‌های برجسته جهان اسلام که برای شرکت در سی و ششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در ایران حضور دارند؛ از آخرین اقدامات و دستاوردهای سازمان انرژی اتمی ایران بازدید کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امام صادق (ع)، در یکی از احادیث خود تأکید کرده اند که زائر امام حسین (ع)، زائر پیامبر (ص) است.

وب‌گاه 55 آنلاین

امام جمعه موقت تهران گفت: مراقب باشیم فتنه های دشمنان حواسمان را از پیشرفت و توسعه کشور پرت نکنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد گفت: خوشبختانه امروز جامعه دینی ما از روشن‌بینی مؤثری برخوردار است و به برکت بصیرت علمای شیعه و اهل سنت، توطئه‌های نخ نماشده دشمنان برای ایجاد تفرقه راه به جایی نمی‌برد اما باید تبیین شود که هرکس دانسته یا نادانسته در برابر نظام اسلامی بایستد، در عمل در برابر اسلام و نهضت نبی اکرم (ص) ایستاده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون امروز فیلم‌هایی مانند «پلنگ صورتی» و «مرد خانواده» را روانه آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.

خبرگزاری دانا

تجمع مردمی بیرجند به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

روابط عمومی دادگستری کل کرمان: این افراد در اعترافات خود ضمن اظهار ندامت و پشیمانی شدید از اقدام خود، به تاثیرپذیری از افراد و رسانه‌های معاند اقرار کرده اند.