جمعه 10 فروردین 1403

مردم از منافقین نفرت دارند / هک صداوسیما بی‌پاسخ نمی‌ماند

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
مردم از منافقین نفرت دارند / هک صداوسیما بی‌پاسخ نمی‌ماند

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مردم ایران با همه سلایق سیاسی، نسبت به گروهک منافقین نفرت دارند چرا که در کارنامه آنان جز جاسوسی برای بیگانگان و کشتار مردم بی‌گناه چیزی دیده نمی‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مردم ایران با همه سلایق سیاسی، نسبت به گروهک منافقین نفرت دارند چرا که در کارنامه آنان جز جاسوسی برای بیگانگان و کشتار مردم بی‌گناه چیزی دیده نمی‌شود.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به هک صدا و سیما و پخش تصاویر و شعارهای سرکرده منافقین، اظهار داشت: منافقین از آنچه تصور می‌کنند، بدنام‌تر هستند. در کارنامه ننگین آنان ترور هزاران نفر از مردم کوچه و خیابان دیده می‌شود.

وی بیان کرد: علاوه بر این، منافقین با جنایتکارانی چون صدام نشست و برخاست داشتند و در زمان جنگ به صدام کمک کردند. در واقع، گروهک منافقین در زمان جنگ تحمیلی با دشمنان جمهوری اسلامی ایران همکاری کردند و جز خیانت در پرونده و کارنامه آنان هیچ چیز دیگری ثبت نشده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: منافقین کسانی هستند که برای سازمان‌های اطلاعات بیگانگان جاسوسی می‌کنند و در این زمینه ید طولایی دارند. آنان برای به دست آوردن پول و ثروت هر خیانتی را علیه ایران انجام می‌دهند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: منافقین یک روز شعار مبارزه با امپریالیسم سر می‌دادند و سوال ما از آنان این است که امروز آن شعارهای پرطمطراق کجاست؟ منافقین به عنوان عامل سازمان جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونسیتی کار می‌کنند و هر اقدامی را برای خوش خدمتی به اربابان جنایتکارشان انجام می‌دهند.

سلیمی متذکر شد: برخی از کشورهای غربی امکانات زیادی را در اختیار گروهک منافقین قرار می‌دهند و منافقین هم از این امکانات در جهت ترور مردم بی‌گناه استفاده می‌کنند. کشورهای اروپایی که همواره دم از مقابله با تروریسم می‌زنند، باید توضیح دهند که به چه علت از گروهک منافقین که تروریست‌های حرفه‌ای هستند، حمایت و پشتیبانی می‌کنند؟ منافقین از این امکانات غربی‌ها در جهت ترور و خرابکاری استفاده می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدام این جنایتکاران در هک صدا و سیما بی پاسخ نخواهد ماند، تصریح کرد: اربابان منافقین حتماً در این قضیه دست داشتند و از آنان برای انجام این کار پشتیبانی فنی و مالی کردند. لازم است پاسخ محکم، قاطع و دندان شکنی به منافقین و اربابان آنان به جهت این خرابکاری داده شود.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم ایران با همه سلایق سیاسی، نسبت به گروهک منافقین نفرت دارند چرا که در کارنامه آنان جز جاسوسی برای بیگانگان، دریوزگی برای سازمان‌های جاسوسی و کشتار مردم بی‌گناه چیزی دیده نمی‌شود.

وی یادآور شد: چندی پیش هم شاهد حمله سایبری به سیستم‌های پمپ بنزین کشورمان بودیم که این اتفاقات نشان می‌دهد باید پدافند غیرعامل در کشورمان بیشتر جدی گرفته شود.