شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور خواستار تخصیص مطالبات ارزی بیش از 461 هزارتن نهاده‌های تحویل شده به نرخ ارز ترجیحی به ارزش بالغ بر 265 میلیون یورو شدند.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه 15 تیر 1401 در بازار آزاد تهران به 15 میلیون و 50 هزار تومان رسید.

آمار ها نشان می‌دهد اکثر بانک‌ها در تسهیلات‌دهی خود مقررات آیین‌نامه‌های شورای پول و اعتبار را رعایت نکرده و فراتر از حد مجاز اقدام به پرداخت تسهیلات کلان کرده‌اند.

بر اساس گزارش منتشره از سوی مرکز آمار، تعداد پروانه‌های مسکونی صادره در تهران طی پاییز 1400 بیش از هزار فقره بوده که قرار است 9400 واحد مسکونی از آنها احداث شود.

خرمشهر - معاون وزیر راه و مدیرعامل بنادر کشور با تاکید بر لزوم توسعه ارتباطات تجاری و گردشگری با کویت از تلاش برای تسهیل صدور ویزا برای بازرگانان در سفر به کویت خبر داد.

در پاسخ به شایعات مطرح‌شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر شیوع بیماری‌های اسهالی در شهرستان حمیدیه، شبکه بهداشت و درمان این شهر در اطلاعیه‌ای عنوان کرد که تاکنون هیچ گونه بیماری التور (وبا) در

در حال حاضر 2 میلیون و 399 هزار و 554 نفر بیکار در کشور داریم که 39.7 درصد از آنها، در گروه فارغ‌التحصیلان آموزش عالی قرار دارند.

تا به امروز که از نیمه تیر ماه رد شده ایم، واردات خودرو بلاتکلیف مانده است و این در حالیست که طبق وعده وزیر صمت، آیین نامه واردات حداکثر تا پایان خردادماه باید تصویب می شد.

میزان توزیع انواع کالاهای اساسی در کشور از ابتدای سال جاری تا پانزدهم تیرماه به بیش از سه و نیم میلیون تن رسید.

مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: بیش از 99 درصد از نازل‌های بنزین در استان تهران، استاندارد هستند و شهروندان باید هنگام سوخت‌گیری، به برچسب‌های استاندارد نصب شده روی نازل‌ها توجه کنند.

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی، عملکرد سال 1400 صاحبان مشاغل تا پایان تیرماه تمدید شد.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری گفت: از ابتدای امسال تا دهم تیرماه بالغ بر 5 میلیون و 800 هزارتن کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی از بنادر کشور توسط 239 هزار سفرکامیون حمل شده است.

مرکز آمار ایران گزارش اشتغال و بیکاری فصل بهار سال 1401 را منتشر کرد که بر اساس آن، نرخ بیکاری جمعیت 15 ساله و بیشتر همچون فصل‌های قبل تک رقمی و معادل 9.2 درصد اعلام شد.

مراغه - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: امسال 600 میلیارد تومان قیر برای آسفالت معابر خاکی شهرها تخصیص می‌یابد.

رئیس کل سازمان امروز مالیاتی در نامه ای به مدیران کل امور مالیاتی از تمدید زمان ارائه اظهارنامه مالیاتی مشاغل و اصناف برای عملکرد سال گذشته، تا پایان تیر امسال خبر داد.

سرپرست نظام مهندسی ساختمان کشور به معاونت مسکن و ساختمان پیشنهاد داد تا اعضای هیئت رئیسه سازمان های نظام مهندسی استان های کشور از حضور در شرکت های خدمات مهندسی منع شوند.